جستجو:
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رییس‌جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم‌ها ارائه کرد.
در پی انتشار برخی شایعات در بعضی رسانه ها مبنی بر رقابت میان برخی اعضا کابینه و استعفای معاون اول رئیس جمهوری، یک منبع آگاه ضمن رد این شایعات تاکید کرد: هدف خبرسازی های دروغین و غیرواقعی و موهوم اخیر به امید ایجاد فضا برای انتخابات آینده، ناامید کردن مردم و حرکت در مسیر خواسته بیگانگان و آب به آسیاب دشمن ریختن است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: در دو هفته آینده تصمیمات جدیدی در یک سیستم شفاف و در جهت تصمیمات سه ماه قبل ارزی دولت گرفته می‌شود.
تهدید چین برای وضع تعرفه روی واردات نفت آمریکا به کسب و کاری لطمه خواهد زد که در دو سال اخیر رونق پیدا کرده است و اکنون حدود یک میلیارد دلار در ماه ارزش دارد.
سازمان خصوصی‌سازی از مشمولان سهام عدالتی که تاکنون شماره شبای بانکی خود را اعلام نکرده‌اند خواسته تا پایان خرداد ماه جاری اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت کنند؛ چرا که این سامانه با شروع تیر ماه به مدت دو هفته از دسترس خارج می‌شود.
قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ارزش بالای دلار آمریکا، اندکی کاهش پیدا کرد و نزدیک به پایین‌ترین قیمت خود در سال میلادی جاری ایستاد.
طی سال گذشته ثروت دونالد ترامپ بیش از 400 میلیون دلار کاهش یافته و به 3.1 میلیارد دلار رسیده است. این امر سقوط بیش از 200 پله‌ای او را در فهرست میلیاردرهای جهان در پی داشته است.
1396/12/16
پلیس رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) برای اولین بار در یک پرونده فساد، از بنیامین نتانیاهو و همسرش بازجویی کرد.
1396/12/11
پاول دوروف مدیر عامل تلگرام که به دوبی سفر کرده می‌گوید قصد ندارد این کسب و کار را که ارزش آن به ۵ میلیارد دلار افزایش یافته به کسی واگذار کند، وی افزوده که حتی در برابر پیشنهاد ۲۰ میلیارد دلاری تسلیم نمی‌شود.
تعداد : 60     صفحه 3 از 7     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا