جستجو:
عراق از کشورهای خارجی خواست واردات مستقیم نفت خام از منطقه نیمه خودمختار کردستان را متوقف کرده و تجارت نفت را به دولت مرکزی این کشور محدود کند.
در پی تهدید دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر تبدیل شدن مخازن آمونیاک در حیفا به بمب اتمی، اسرائیل با تشکیل کمیته کارشناسی در نهایت این مخازن را پس از ۳۰ سال فعالیت تخلیه کرد.
همزمان با آغاز گسترده‌ترین مانور ارتش رژیم صهیونیستی طی 20 سال اخیر و نیز پیروزی مقاومت بر تروریست‌ها در مرز سوریه و لبنان، عربستان، لبنانی‌ها را تهدید کرد که هر آنچه حزب‌الله انجام می‌دهد تاثیراتی حتمی بر لبنان خواهد داشت.
یک نویسنده و روزنامه‌نگار یهودی در یادداشتی نوشته با مدیریت فعلی رژیم صهیونیستی، این رژیم تا کمتر از ۲۵ سال دیگر فروخواهد پاشید.
رئیس‌جمهور ترکیه با تهدید جدایی‌طلبان کُرد به مرگ، تاکید کرد: اجازه تاسیس یک دولت کُردی در منطقه را نخواهند داد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه یاران و دلسوزان انقلاب اسلامی و آنهایی که فرمایشات رهبر انقلاب را بر چشم قرار دادند، در سواحل مدیترانه با استکبار و صهیونیسم‌ در حال مبارزه‌اند، گفت:‌ برای ایران حزب‌الله و حماس یکی است و به هر ۲ کمک می‌کند.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما توانسته‌ایم نسبت به حرکات وابستگان داعش در استان دیالی عراق و اخیرا ۳ استان افغانستان، اشراف اطلاعاتی خوبی به دست بیاوریم.
وزیر مسکن رژیم صهیونیستی گفت: موقعیتی که در آن، ایران یک محور قاره‌ای از خلیج فارس تا دریای مدیترانه ایجاد کند، وضعیتی خطرناک برای اسرائیل خواهد بود.
وبگاه شبکه خبری آمریکایی نوشت: نگرانی‌های جدیدی در پنتاگون رخ داده و گفته می‌شود که ممکن است آمریکا وارد نبرد منطقه‌ا‌ی گسترده‌تر با سوریه و ایران شود.
تعداد : 46     صفحه 3 از 6     صفحه قبلی1    2    4    5    6       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا