جستجو:
رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتی که به نظر می‌رسد در اشاره به قرارداد تسلیحاتی اخیر با عربستان سعودی باشد، نوشت: صدها میلیارد دلار را از خاورمیانه به آمریکا بازگرداندیم و این یعنی ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در این کشور.
مشاور امنیت ملی دولت آمریکا با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، گفت باید بر ایران متمرکز بود.
رئیس‌جمهور آمریکا در حالی که دو روز پیش از اعضای ناتو به سبب عدم اختصاص بودجه کافی به دفاع انتقاد کرده بود امروز (شنبه) گفت که همپیمانان این کشور در ناتو شروع به بالا بردن سهمشان در سازمان ناتو کرده‌اند.
هیلاری کلینتون در انتقادی بی‌سابقه از دونالد ترامپ، این رقیب سابق انتخاباتی خود را با ریچارد نیکسون،‌ رئیس‌جمهوری رسوازده اسبق آمریکا مقایسه کرد و گفت که او به دلیل مانع‌تراشی در روند قضایی استیضاح خواهد شد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی( ناتو) اعلام کرد، ناتو به‌رغم ملحق شدن به ائتلاف تحت هدایت آمریکا علیه داعش در سوریه و عراق، این سازمان نظامی در عملیات جنگی مشارکت نمی‌کند.
شماری از سناتورهای آمریکایی با تمجید از تصویب طرح تشدید تحریم‌های ایران در کمیته روابط خارجی، از لزوم افزایش فشار بر تهران صحبت کردند.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا طرحی که خواستار اعمال تحریم‌های جامع علیه ایران است را تصویب کرد.
رییس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا سفر رییس جمهور این کشور به منطقه را «ارسال پیامی قاطع به ایران» دانست.
«به آسانی می‌توان نتیجه گرفت که رأی آقای رئیسی دست کم دو برابر آراء اعلام شده یعنی نزدیک به ۳۰ میلیون است چرا که وقتی با امکانات اندک و فرصت ۴۰ روزه توانسته است صاحب ۱۶ میلیون رأی شود، به یقین اگر امکانات فراوان و فرصت ۴ ساله آقای روحانی را در اختیار داشت، تقریبا رأی چندانی برای رقبای ایشان باقی نمی‌ماند.»
تعداد : 316     صفحه 23 از 36     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا