جستجو:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که یکی از تبعات ائتلاف‌های مصلحتی و صوری و دادن آدرس غلط در خصوص مبادی و مبانی تسلیح تروریسم است که جز با عزمی جزم و ایجاد سازوکارهایی فراگیر و به‌دور از استاندارهای دوگانه ریشه‌کن نخواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما به هیچ جریان سیاسی ، فرد و یا گروهی وابسته نیستیم و تنها وابستگی ما به فرماندهی معظم کل قوا ، رهبر و مرجع‌مان است.
رئیس جمهور گفت:هدف از سفر به گرگان بازدید از معدن یورت، بررسی اقدامات انجام شده برای خانواده های آسیب دیده و داغدار است.
توافقنامه آستانه در زمینه ایجاد مناطق "کاهش تنش" در سوریه اواسط شب گذشته اجرایی شد این در حالی است که منابع وابسته به مخالفان مدعی نقض آتش‌بس از سوی روسیه شدند.
وزیر صنعت با بیان اینکه معدن زغال سنگ زمستان‌یورت آزادشهر متعلق به بخش خصوصی بوده است، بیان کرد: سهامداران این شرکت علاوه بر پنج هزار کارمند بازنشسته معدن، شرکت سرب و روی وابسته به بسیج و یک شرکت وابسته به ذوب آهن اصفهان هستند.
وزیر راه و شهرسازی با این ادعا که کاهش رشد جمعیت در کشور فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی در حوزه شهری است، گفت: در واقع مسکن مهر نه‌تنها رشد حاشیه‌نشینی را کاهش نداد بلکه همزمان رشد جدی نیز طی این ۱۰ سال به‌همراه داشت.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت که هر لیستی که برای شورای شهر ببندیم با انتقاد مواجه می‌شویم.
به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، پلیس محلی شهر کلمبوس در ایالت اوهایو در بیانیه‌ای گفت که در تیراندازی در باشگاه شبانه در این شهر دستکم 9 نفر زخمی شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با دغل‌کاری عملیاتی را در سوریه به راه انداخته‌اند تا فضای تنفسی برای تروریست‌ها ایجاد کنند
تعداد : 263     صفحه 24 از 30     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    25    26    27    28    29    30       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا