جستجو:
در پی ادعای هفته گذشته فاطمه آلیا در زمینه مفاد برنامه کاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با دفتر صندوق جمعیت ملل متحد در تهران و ارائه لیستی از سوی این معاونت از زنان مطلقه ۲۰ تا ۲۵ سال به سازمان ملل به منظور اعزام به آنتالیا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیگیری قضایی و شکایت از اظهارات و ادعاهای سراسر کذب و خلاف واقع فاطمه آلیا را از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری به جریان انداخته‌ایم و پیگیری‌های لازم را تا مختومه شدن این پرونده انجام می‌دهیم.
محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه همه باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند، نسبت به تخریب و سیاه نمایی‌ها هشدار داد و گفت: انتخابات همین چند هفته است و نباید کاری کنیم بعد از آن حتی نتوانیم در چشم هم نگاه کنیم.
رئیس‌جمهوری آمریکا به رئیس سابق اف‌بی‌آی هشدار داد که با رسانه‌ها گفت‌وگو نداشته باشد. توئیتی که ترامپ منتشر کرده اتهامات جدیدی علیه او ایجاد کرده مبنی بر اینکه او مکالمات کومی را مخفیانه ضبط کرده و تلاش دارد مردی را که در تحقیقات ارتباط کمپین ترامپ با روسیه شرکت داشت، ساکت کند.
عربستان در تلاش برای ملغی کردن قانون جاستا به کهنه سربازان آمریکایی پول داده و از آن‌ها خواسته است تا با رفتن به کنگره به نمایندگان آمریکایی دربارۀ پیامدهای ناخواسته این اقدام هشدار دهند.
اسحاق جهانگیری با اشاره به آمادگی کاملش در مناظره سوم گفت: اگر دوستان در این مناظره بحث‌های توسعه‌ای و اصلی را مطرح کردند سخن می‌گویم و اگر به جاده خاکی زدند نیز پاسخشان را می‌دهیم.
وزیر نفت در واکنش به یکی از کاندیداها که وزرای دولت را سرمایه‌دار خوانده بود، پیشنهاد داد دارایی‌هایشان را با یکدیگر معاوضه کنند!
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر رهبری درباره رفع حصر گفت: ما همچنان به دنبال ملاقات با محصوران و پیدا کردن یک راه میانه هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: فیلتر سایت کارانه ارتباطی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا دولت ندارد.
رئیس‌جمهور برکنار شده مصر با اشاره به اینکه از حدود چهار سال قبل با خانواده و وکیلش ملاقات نداشته،‌ درخواست ملاقات با وکیل خود جهت رسیدگی به مسائل زندگی خصوصی‌اش را مطرح کرد.
تعداد : 330     صفحه 26 از 37     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا