جستجو:
خبرگزاری آناتولی ترکیه امروز (جمعه) گزارش داد، پلیس شهر استانبول پنج مظنون وابسته به گروه تروریستی داعش را که قصد انجام یک حمله تروریستی در این کشور در آستانه برگزاری همه‌‍پرسی اصلاحات قانون اساسی را داشتند، دستگیر کرده است.
رسانه‌ها از یک کارشناس آلمانی متخصص نقل کردند که ارتش روسیه در مقابل موشک‌های توماهاک آمریکا از موج‌های الکترومغناطیسی استفاده کرد که این اقدام باعث شد برخی از این موشک‌ها از مسیر خود منحرف شده و پیش از آنکه به خشکی برسند، در مدیترانه سقوط کنند.
سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی با تایید کامل حمله موشکی اخیر کشورش به پایگاهی هوایی در سوریه مدعی شد، "اسد باید هزینه نقض قوانین بین‌المللی و کشتار انسان‌های بی‌گناه را بپردازد."
رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا به سوریه به بهانه انفجار شیمیایی در این کشور، خواستار تشکیل گروه حقیقت یاب برای بررسی این موضوع شد.
شورای امنیت ملی آمریکا سه گزینه را برای پاسخ دادن به برنامه هسته‌ای کره شمالی در مقابل رییس‌جمهور این کشور قرار داده است. گزینه‌هایی که استقرار موشک‌های هسته‌ای آمریکا در کره جنوبی و ترور کیم جونگ اون رهبر پیونگ یانگ را شامل می‌شود.
عزت الله ضرغامی طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد «جریان اصولگرایی در جلب افکار عمومی ناتوان عمل کرده است»،
رئیس جمهور ترکیه با تکرار ادعای اینکه ایران در عراق ملی‌گرایی فارسی را رواج داده است گفت: مرحله بعدی عملیات سپر فرات در عراق انجام می‌شود.
تعدادی از مقام‌های سابق آمریکایی که در حصول توافق هسته‌ای با ایران نقش داشته‌اند طی یادداشتی در یک روزنامه آمریکایی تاکید کردند که طرح تحریمی جدید سناتورهای آمریکایی می‌تواند به لغو توافق هسته‌ای با ایران منجر شود.
اعضای «کمیته روابط خارجی و تجارت بین‌المللی» مجلس سنای کانادا طرحی که خواستار تحریم ایران به بهانه‌های غیرهسته‌ای است را به تصویب رسانده‌اند.
تعداد : 316     صفحه 26 از 36     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا