خبرگزاری گیتا

گیتا، جدیدترین اخبار سیاسی و اجتماعی و اقتصادی ورزشی ایران و سایر مناطق جهان را در پایگاه خبرگزاری گیتا بخوانید.

اعتبار این وب سایت به اتمام رسیده است

در صورتی که شما مالک این سایت هستید و قصد تمدید آن را دارید کافی است به راحتی از طریق جدول زیر مدت زمان تمدید را انتخاب کرده و بلافاصله وب سایت خود را تمدید و مجددا فعال کنید

همچنین از آنجا که مدت زیادی از عدم تمدید این سایت در سامانه سایت ساز گذشته است دامنه آن ممکن است برای عموم قابل فروش باشد در صورت تمایل به خرید این دامنه با شماره 09215855852 تماس حاصل فرمایید

هزینه مدت تمدید
پرداخت آنلاین 280000 تومان 6 ماه
پرداخت آنلاین 498000 تومان 12 ماه *
در صورت تمدید 12 ماهه یک کوپن هدیه جهت سرویس های تبلیغات اینترنتی به شما اعطا خواهد شد [توضیحات بیشتر ...]
پوکی استخوان چیست و چگونگی درمان آن
پوکی استخوان چیست و چگونگی درمان آن

پوکی استخوان: دزد خاموش استخوان هاپوکی استخوان، اختلالی خاموش و مزمن است که استخوان ها را ضعیف و شکننده می کند. این بیماری به طور نامحسوس تراکم استخوان را کاهش می دهد و خطر شکستگی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

راه های درمان و کنترل اعتیاد به الکل
راه های درمان و کنترل اعتیاد به الکل

غلبه بر تاریکی: راه های درمان و کنترل اعتیاد به الکل اعتیاد به الکل، تاریکی عمیقی است که زندگی فرد را احاطه می کند و نه تنها سلامت جسمی و روانی او را به مخاطره می اندازد، بلکه روابط و زندگی اجتماعی او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اما در این تاریکی، راه های روشنی برای رهایی و بازگشت به زندگی سالم وجود دارد. در این مقاله، به بررسی راه های درمان و کنترل اعتیاد به الکل می پردازیم.

دلایل علمی برای مفید بودن قهوه
دلایل علمی برای مفید بودن قهوه

قهوه: اکسیر جادویی یا معجونی علمی؟قهوه، این نوشیدنی محبوب و پرطرفدار، از دیرباز در فرهنگ‌های مختلف جایگاهی ویژه داشته است. از مجالس صمیمانه و گفتگوهای دوستانه تا صبح‌های پرکار و جلسات مهم، قهوه همواره یار و همراه انسان بوده است. اما آیا محبوبیت قهوه فقط به دلیل طعم و عطر دل‌انگیز آن است؟ یا فواید علمی و اثبات‌شده‌ای نیز در پس این محبوبیت نهفته است؟

چرا برخی از افراد علی‌رغم خوردن زیاد هیچگاه چاق نمی شوند؟!
چرا برخی از افراد علی‌رغم خوردن زیاد هیچگاه چاق نمی شوند؟!

چرا برخی افراد با وجود پرخوری چاق نمی‌شوند؟چاقی معضلی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اما در مقابل، عده‌ای هم هستند که با وجود خوردن زیاد، هرگز چاق نمی‌شوند. این موضوع می‌تواند حسادت افراد چاق را برانگیزد و سوالاتی را در ذهنشان ایجاد کند. چرا برخی افراد با وجود پرخوری، لاغر می‌مانند؟ راز این تناقض چیست؟

چگونه فرزندان شاد تربیت کنیم؟
چگونه فرزندان شاد تربیت کنیم؟

چگونه فرزندان شاد تربیت کنیم؟شادی، گوهری گرانبهاست که هر انسانی در جستجوی آن است. در این میان، تربیت فرزندانی شاد، دغدغه‌ای همیشگی برای والدین بوده است. اما چگونه می‌توانیم به این مهم دست یابیم؟ در این مقاله، به بررسی راهکارهایی برای تربیت فرزندانی شاد می‌پردازیم.

روشهای ساده و علمی برای سوزادن چربی شکم
روشهای ساده و علمی برای سوزادن چربی شکم

چربی شکم: دشمن سلامتی و راهکارهای ساده برای نابودی آنچربی شکم، انباشت چربی در ناحیه شکم و پهلو است که نه تنها ظاهری ناخوشایند ایجاد می‌کند، بلکه خطرات سلامتی متعددی از جمله بیماری‌های قلبی، دیابت نوع 2 و فشار خون بالا را به همراه دارد. خبر خوب این است که با روش‌های ساده و علمی می‌توان چربی شکم را به طور قابل توجهی کاهش داد و سلامتی خود را ارتقا داد.

زاویه سازی صورت و گونه
زاویه سازی صورت و گونه

داشتن چهره ای جذاب و زیبا دیگر یک رویا نیست! امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی در سراسر دنیا روش های زیادی برای زیبا تر کردن چهره شما وجود دارد. به طور کلی زاویه دار کردن فک و صورت، به منظور افزایش زیبایی صورت می‌گیرد. زاویه س

علائم و عوارض خطرناک شب بیداری برای انسان
علائم و عوارض خطرناک شب بیداری برای انسان

شب بیداری، زخمی بر تار و پود وجوددر دنیای پرهیاهوی امروزی، بسیاری از افراد به دلایل مختلف، طعم خوش خواب شبانه را از دست داده اند. گاه دغدغه های زندگی، گاه وسوسه های دنیای مجازی و گاه بیماری های جسمی و روانی، انسان را به بند شب بیداری می کشند. غافل از آنکه این بیداری اجباری، زخمی عمیق بر تار و پود وجودمان می زند.

تنبلی تخمدان چیست و راه های تشخیص تنبلی تخمدان؟
تنبلی تخمدان چیست و راه های تشخیص تنبلی تخمدان؟

تنبلی تخمدان چیست؟سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) که به آن تنبلی تخمدان نیز گفته می‌شود، یک اختلال هورمونی شایع در زنان در سنین باروری است. این بیماری با عدم تخمک گذاری منظم یا عدم تخمک گذاری کامل و همچنین سطوح بالای هورمون های مردانه (آندروژن) مشخص می شود.

ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانی
ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانی

ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانیخرما، این میوه‌ی بهشتی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر، از دیرباز در سفره‌ی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای داشته است. اما چطور می‌توان از این میوه‌ی مغذی در تمام طول سال بهره برد؟ در این مقاله به ساده‌ترین روش نگهداری خرما برای مدت طولانی می‌پردازیم.

چرا بسیاری از ربات‌ها سفید رنگ هستند؟
چرا بسیاری از ربات‌ها سفید رنگ هستند؟

چرا بسیاری از ربات‌ها سفید رنگ هستند؟با نگاهی به دنیای ربات‌ها، انبوهی از ربات‌های سفید رنگ توجه ما را جلب می‌کنند. از ربات‌های صنعتی غول‌پیکر تا ربات‌های کوچک خانگی، گویی رنگ سفید به رنگ غالب ربات‌ها تبدیل شده است. اما چرا اینچنین است؟ در این مقاله به بررسی دلایل گوناگون این پدیده می‌پردازیم.

راه هایی برای ایجاد تفکر مثبت در خود
راه هایی برای ایجاد تفکر مثبت در خود

راه‌هایی برای ایجاد تفکر مثبت در خودتفکر مثبت، نگرشی است که بر جنبه‌های خوب زندگی تمرکز می‌کند و به دنبال فرصت‌ها در هر چالشی است. این طرز تفکر فواید زیادی برای سلامت جسمی و روانی دارد، از جمله:




سامانه سایت ساز