جستجو:
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از رشد ۱۰ درصدی مصرف انرژی برق در کشور خبر داد و گفت: مصرف بی رویه برق و بی اعتنایی به صرفه جویی باعث می شود دیگر هموطنان نتوانند به خوبی از این نعمت الهی بهره مند شوند.
نیویورک تایمز با اشاره به امضای قرارداد توتال با ایران نوشت: از نظر توتال، مزایا و منافع سرمایه گذاری در ایران به ریسک ها و ضرر های احتمالی اش می چربد و این شرکت توانسته شرایط بسیار بهتری نسبت به آنچه در گذشته پیشنهاد شده بود از ایران بگیرد.
یک نشریه آمریکایی نوشت که توافق هسته‌ای توانست بدون شلیک حتی یک گلوله، زیرساخت‌های هسته‌ای ایران را از کار بیندازد.
سناتور تندروی آمریکایی در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد برجام تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا نباید تایید کند که ایران به تعهداتش مطابق با برجام عمل کرده است.
روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که روسیه سیستم‌های نیروگاه هسته‌ای و چند شرکت انرژی دیگر در این کشور را هک کرده‌اند.
رویترز طی گزارشی نوشت: شرکت توتال عمدتا به لطف حضور در بخش ایرانی میدان گازی مشترک واقع در خلیج فارس، در آستانه در اختیار گرفتن نقشی مهم در توسعه ظرفیت تولید قطر از بزرگترین میدان گازی جهان قرار دارد.
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که اف. بی. آی و سازمان امنیت ملی آمریکا به شرکت‌های هسته‌ای و فعال در حوزه انرژی در مورد تلاش‌های احتمالی برای ورود غیرقانونی به سیستم‌های کامپیوتر آن‌ها هشدار داده‌اند.
قانونگذاران آمریکایی گفتند، سنا ایراد فنی ای را که مانع از تصویب بسته تحریم های ایران و روسیه می شد را رفع کرده، اما این طرح با مخالفت هایی در مجلس نمایندگان آمریکا مواجه است و این می تواند به معنای به تعویق افتادن بیشتر طرح مذکور باشد.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین نشست رؤسای مجالس اورآسیا در سخنانی گفت: اقدامات آمریکا در تصویب و اجرای تحریم‌های اقتصادی یک جانبه علیه کشورهای مستقل نقض فاحش حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد و نظام تجاری چند جانبه می‌باشد.
تعداد : 381     صفحه 30 از 43     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41    42    43       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا