جستجو:
مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.
عقب‌ماندن کلیه شاخص‌های اقتصادی برنامه ششم به جز واردات کالا طبق پیش‌بینی‌ها، تصویب کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، سوال از وزیر آموزش و پرورش، حضور سرلشکر باقری در صحن علنی مجلس به مناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و... از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) دوم خرداد ماه ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.
طرح "تبدیل مدارس متروکه به دهسرا" در روستاها که حدود یک‌ماه پیش از سوی وزارت کشور به آموزش و پرورش پیشنهاد داده شد،هنوز بی جواب مانده است.
اکانت رسمی پایگاه اطلاع رسانی دولت در توییتی از نامه 8 عضو از 12 عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دادستان کل کشور برای رفع فیلتر توئیتر خبر داده و اعلام کرده: 6 وزیر و 2 نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شده اند.
دانشگاه پلی‌تکنیک تورینو، از معتبرترین دانشگاه‌های مهندسی و معماری در جهان است که در ایتالیا واقع شده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: حداکثر تا سه‌شنبه آینده جلسه شورای سیاستگذاری برگزار و شهریه در آن بررسی می‌شود و به صورت سراسری نرخ شهریه را تا قبل از خردادماه اعلام می‌کنیم.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد برگزار نمی‌شود و مدارس مذکور با روش‌های جایگزین، دانش‌آموزان را پذیرش می کنند.
با پیگیری های بعمل آمده پذیرش تیم‌های اعزامی کشورمان به رقابت‌های دانش‌آموزی مراکش انجام شد.
۶۳ نفر از نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور ضرورت عزل رئیس‌کل بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز، متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه به نظام اقتصادی کشور را متذکر شدند.
تعداد : 69     صفحه 4 از 8     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا