جستجو:
این روزها صحبت درباره هول و وحشت ثروتمندان عربستانی از احتمال بلوکه شدن اموالشان توسط نظام آل سعود زیاد شده است.
بانک مرکزی عربستان به بانک‌های این کشور دستور داد حساب‌های بیش از ۱۲۰۰ تن از افراد و شخصیت‌ها و شرکت‌های این کشور را بلوکه کنند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه حداقل سودی که شرکتها به سازمان خصوصی‌سازی پرداخت خواهند کرد ۳۴۰۰ میلیارد تومان خواهد بود گفت:‌این مقدار را بین ۴۹ میلیون مشمول سهام تقسیم خواهیم کرد.
بیل گیتس، مدیرعامل مایکروسافت، ۶۴میلیون سهم از سهام خود در مایکروسافت را وقف کرد.
شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی که بخشی از سهام شرکت ایرانسل ایران را در اختیار دارد، تاکنون ۱۲ میلیارد رند(معادل ۸۹۰ میلیون دلار) از سود سهام خود را از ایران خارج کرده است.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه موسسات مالی غیرمجاز نفس های پایانی خود را می کشند هشدار داد: کسانی که در موسسات غیر مجاز سپرده گذاری می کنند دست به قماری خطرناک می زنند.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به اینکه سود تقسیمی سهام عدالت میان مشمولان در سال جاری حداکثر ۱۵۰هزار تومان است، گفت: زمان دقیق واریز سود مشخص نیست؛ چرا که هم شرکتها باید سود خود را به حساب این سازمان واریز کنند و هم قانون اجازه تقسیم سود بدهد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کمترین سود در طول ۳ سال گذشته ۴ هزار میلیارد و بیشترین سود ۷ هزار میلیارد بودرئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کمترین سود در طول ۳ سال گذشته ۴ هزار میلیارد و بیشترین سود ۷ هزار میلیارد بوده است که بین ۴۹ میلیون نفر تقسیم می شود و حدود ۹۰ هزار تومان میانگین سهم هر نفر خواهد بوده است که بین ۴۹ میلیون نفر تقسیم می شود و حدود ۹۰ هزار تومان میانگین سهم هر نفر خواهد بود.
تعداد : 60     صفحه 4 از 7     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا