جستجو:
رژیم اشغالگر صهیونیستی در اقدامی وقیحانه مسجد تاریخی قیساریه در فلسطین را به رستوران و میخانه تبدیل کرده است.
روسیه از شلیک چهار فروند موشک از یک ناو و زیردریایی‌ خود به سمت مواضع داعش در سوریه خبر داد.
ارتش سوریه در پاسخ به حمله موشکی اخیر آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در حمص، موشک‌های "ریدات" و "باستیون" متعلق به نیروهای گارد ساحلی خود را برای شلیک آماده کرد.
رسانه‌ها از یک کارشناس آلمانی متخصص نقل کردند که ارتش روسیه در مقابل موشک‌های توماهاک آمریکا از موج‌های الکترومغناطیسی استفاده کرد که این اقدام باعث شد برخی از این موشک‌ها از مسیر خود منحرف شده و پیش از آنکه به خشکی برسند، در مدیترانه سقوط کنند.
کره شمالی نسبت به حملات موشکی آمریکا به سوریه واکنش نشان داد و این حملات به یک پایگاه هوایی در سوریه را اقدامی تجاوزکارانه و نابخشودنی توصیف کرد.
در پی حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی سوریه، یک ناوچه روسیه به منطقه شرق مدیترانه محل استقرار دو ناوشکن آمریکا که ۵۹ موشک کروز به سوریه پرتاب کرده بودند، اعزام شد.
وزیر امور خارجه فرانسه درپی حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه نظامی در سوریه گفت: خواهان تقابل با روسیه و ایران نیستیم.
منابع سوری با اشاره به تخریب گسترده بخش‌هایی از پایگاه هوایی الشعیرات در حملات موشکی بامداد امروز آمریکا اعلام کردند همزمان با این حملات، تروریست‌های تکفیری به مواضع ارتش حمله کردند.
المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که سوریه قبل از حمله آمریکا بیشتر هواپیماهای خود را از پایگاه الشعیرات خارج کرده بود.
تعداد : 46     صفحه 4 از 6     صفحه قبلی1    2    3    5    6       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا