جستجو:
موضوع گرانی قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو بحثی است که این روزها بسیار شنیده می‌شود، در این راستا، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره دلایل این گرانی‌ها ارائه کرد.
ایران رتبه اول محصولات کشاورزی در آسیا،بررسی مشکلات کامیون‌داران و مردم مراقب دلالان باشند از اخبار اقتصادی امروز است.
با کاهش التهاب بازار ارز، فضا به تدریج برای ادامه‌ی رشد لجام‌گسیخته بازار مسکن محدود می‌شود.
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه زلزله بامداد امروز جواد آباد ورامین با بزرگای ۳.۱ در ۷۵ کیلومتری جنوب تهران رخ داده است، گفت: گسل شناخته‌شده در رومرکز این زمین‌لرزه گسل "سیاه کوه" است که با گسل "رباط‌کریم" مجاورت دارد و گسل رباط کریم تا جوار شهر "پرند" گسترش یافته است.
در آبان امسال متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد افزایش یافت و آمار ارائه شده حاکی از سهم عمده خانه‌های ارزان‌تر و کوچک‌تر از معاملات انجام‌ شده در این مدت است.
فرهنگی، فرزند نیما یوشیج با اعتراض به وضعیت خانه یوش پدر شعر نو ایران، از سرنوشت آثار و میراث این شاعر گفت.
اقتصادی : کاهش سهم پوشش‌دهی تسهیلات مسکن قیمت منازل مسکونی، مسئولان بانک مرکزی را به بررسی این موضوع وا داشته و این احتمال می‌رود که در آینده نزدیک، رقم این تسهیلات افزایش پیدا کند.
زلزله‌ای با ۶.۴ ریشترشب گذشته حوالی سرپل ذهاب را لرزاند که این مقدار ‌بزرگ‌ترین پس‌لرزه زلزله بزرگ سال گذشته عنوان شده است.
تعداد : 119     صفحه 4 از 14     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا