جستجو:
رییس پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا با بیان اینکه حدود 20درصد از زوج های کشور ما نابارور هستند، تشریح کرد: میزان ناباروری در کشور ما نسبت به میزان آمار سازمان بهداشت جهانی کمی بیشتر است. یعنی حدود 20 درصد و در واقع امروزه به یاری پیشرفتی که در درمان ناباروری صورت گرفته این ادعا وجود دارد که تمامی انواع ناباروری و همه زوجین نابارور قابلیت درمان دارند که این امر وابسته به شرایط و الزاماتی است که باید از سوی زوجین پذیرفته شود.
معاون وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا این توانمندی و اقتدار دفاعی را دارد که دست تجاوزگر دشمن در هر نقطه از منطقه را خرد کند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راهکارهای مقابله با تحریم بخش صنعت و ضمن تاکید بر اهمیت بخش صنعت کشور، گفت: بخش صنعت بسیار تعیین کننده و مهم است که باید در دوره تحریم بیشتر از آن مراقبت صورت بگیرد. در این بخش می توان تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
گیتا ، انتشار گزارشی از وضعیت نگران کننده‌ی کاخ ساسانی در سروستان، مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس از اجرای طرح ساماندهی این مجموعه بر اساس دستور ویژه‌ خبر داد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که خبر بازداشت علاءالدین بروجردی - نماینده بروجرد و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس - صحت ندارد و او اکنون در بروجرد است.
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
شهردار اصفهان گفت: چهل ستون، نقش جهان و مسجد جامع عتیق که همه به آن‌ها افتخار می‌کنیم به‌علت خشکسالی و فرونشست در معرض خطر قرار دارد.
گیتا ، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان از اجرای فاز دوم حفاظت از نقوش صخره‌ای میرملاس کوهدشت خبر داد.
‌گیتا ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس گفت: با فرارسیدن زمان سفرهای تابستانه، ساعت بازدید از اماکن گردشگری در این استان افزایش داده شده است.
تعداد : 97     صفحه 4 از 11     صفحه قبلی1    2    3    5    6    7    8    9    10    11       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا