جستجو:
یک تئوریسین اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است حامیان جریان اصلاحات این جریان را تنها بگذارند، دست از حمایت بکشند و حتی به جریانی مرسوم به براندازی بپیوندند؛ پیش‌بینی کرد که ریزش جدی از سمت حامیان اصولگرایان به سمت جریان اصلاحات صورت خواهد گرفت؛ اما براندازها به چنددلیل از جمله عدم وحدت در فرماندهی،تعارض راهبردها و وابستگی به پول‌های کثیف و وابستگی به برخی کشورهای منطقه شانسی برای پیش‌رفت ندارند.
لایحه سازمان نظام رسانه‌ای در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و انجام برخی اصلاحات، مدتی پیش در هیات دولت به تصویب رسید و قرار است تا یک ماه دیگر به مجلس فرستاده شود.
فرهنگی، حوادث، (رد پای شیطان پرستان در ایران و نادانی مردم عوام، لب شتری و گوش الاغی، چشم گربه ای، دماغ خوکی)، دو ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق در انتظار کسانی است که با عمل جراحی گوش‌هایشان را الاغی و چشم‌هایشان را گربه‌ای کنند.
سحرگاه امروز چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ حکم وحید مظلومین (معروف به سلطان سکه) فرزند حبیب‌الله و محمد اسماعیل قاسمی فرزند غلامعلی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اعدام محکوم گردیده‌ بودند، به اجرا گذاشته شد.
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان تهران از کشف ۹۰ دستگاه وانت نیسان کتاب قاچاق از انبارها و کتاب‌فروشی‌ها خبر داد.
اهالی برخی مناطق روستایی شهرستان تفت مانند روستای زردین چندی است که در آستانه فصل سرما مورد حمله گله‌ای از حیوانات وحشی و درنده واقع می‌شوند که علاوه بر خسارات مالی، حتی امنیت جانی آنها ار خدشه‌دار کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده‌های فارس برقرار است، گفت: با کسانی‌که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند، بر اساس قانون برخوردی جدی انجام می شود.
جشن بزرگداشت های خانه سینما تحت تاثیر درگذشت عزت الله انتظامی و سید ضیاءالدین دری برپا شد.
داریوش مهرجویی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش کیفیت فیلم‌ها و بهبود وضعیت فیلمسازها گفت: آروزی بزرگم برای سینمای ایران این است که سیستم نظارت در این عرصه کمتر سختگیری کند تا راه برای شکفتن استعدادهای جوان بیشتر باز شود.
تعداد : 203     صفحه 5 از 23     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا