جستجو:
سفیر کشور سوئد در تهران با بیان اینکه روابط خوبی بین ایران و سوئد برقرار است، گفت: استکهلم و تهران در حال گسترش و تقویت روابط خود در زمینه اقتصادی هستند و این روابط در آینده بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.
چه چیزی در این عکس مهم است؟ شاید هیچ. اما آنچه پشت این عکس و فیگورهای ثابت‌شده سیاستمداران برجسته‌ی جهان امروز هست، بدون شک اهمیت بالایی دارد.
یک شرکت بازرگانی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
در شرایطی که طی روزهای اخیر قیمت گوشت مرغ با افزایش روبرو شده است، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی اعلام کرد که نوسانات ارزی، کمبود نهاده‌های تولید و کاهش جوجه‌ریزی عامل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار شده است.
سرپرست دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه با اعلام جزئیات توزیع سبد جدید کالا گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می‌شود و مشمولان با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد،می‌توانند کالاهای خود را خریداری کنند.
1396/10/30
مقامات اطلاعاتی و امنیتی عراق از تحریم‌های اقتصادی و مالی علیه اقلیم کردستان توسط بغداد، آنکارا و تهران خبر دادند.
این روزها صحبت‌های زیادی راجع به محصولات دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته) در رسانه‌ها منتشر شده که بسیاری از این صحبت‌ها ضدونقیض است.
وینچنزو آمندولا معاون وزیر امور خارجه و توسعه همکاری‌های بین‌المللی ایتالیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشورمان اظهار کرد: وزیر امورخارجه ایتالیا در آینده از ایران دیدار خواهد کرد.
رئیس‌جمهور روسیه گفت که ما مجبور می‌شویم به حماقت‌های آمریکا واکنش نشان دهیم.
تعداد : 71     صفحه 5 از 8     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا