جستجو:
دریای خزر برای شمالی‌ها یادآور بسیاری از خاطرات گرم و سرد کودکی تا کهنسالی است، خاطراتی که با پهنه آبی آن و با موج‌های کوتاه و بلندش گره خورده، است؛ شاید بتوان از خزر و ساحلش کهن ترین ترانه میهن را ساخت، اما این ترانه امروز گویا به زبان های دیگری قرار است شنیده شود؛ رژیمی که خزر را نحیف کرده و روز به روز باریک ترش می‌کند، خزر رنگ به رخسار ندارد؛ نگران است، اما بیشتر از او حاشیه نشینان اش در این دیارند که چشم به او دوخته اند.
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه برخی با سودجویی و احتکار و قاچاق فشار را بر مردم می‌افزایند، گفت: تا امروز ۶۷ نفر از افراد متخلف و مجرم دستگیر و بازداشت شدند و بیش از صدنفر از کارمندان دولت و صاحب سمت ممنوع الخروج شدند.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، استیضاح ربیعی چندان به صلاح نبود. وزارت کار در مباحث اقتصادی بی تاثیر نیست، اما سه رأس مثلثی که بیشترین تاثیر را در اقتصاد دارند سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی هستند.
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با دستور کار استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و پس از رای گیری، ربیعی وزیر نماند.
موافق استیضاح وزیر کار، خجسته: مجلس معامله‌گر نیست، نماینده مردم همدان از نمایندگان خواست که از حیثیت مجلس دفاع کنند و تاکید کرد که مجلس معامله‌گر نیست.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای به علی لاریجانی - رئیس مجلس شورای اسلامی - نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.
دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مالی - اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راهکارهای مقابله با تحریم بخش صنعت و ضمن تاکید بر اهمیت بخش صنعت کشور، گفت: بخش صنعت بسیار تعیین کننده و مهم است که باید در دوره تحریم بیشتر از آن مراقبت صورت بگیرد. در این بخش می توان تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
تعداد : 86     صفحه 5 از 10     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا