جستجو:
دام، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از حفظ ذخیره ژنتیکی کشور به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: در همین راستا طرح هویت‌گذاری و شناسنامه‌دار شدن دام‌ها به‌زودی و از از 21 مردادماه جاری آغاز می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با حضور در برنامه "من طهران" به سوالاتی پیرامون نقش ایران در منطقه، آینده توافق هسته ای و سازوکار مالی با اروپا، حضور آمریکا و تلاش برای تفرقه افکنی و توطئه چینی تحت عنوان «معامله قرن»، ظهور داعش، جنگ یمن، سوریه و عراق و نقش مخرب رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حاشیه ای حامی تروریست پاسخ داد.
1397/12/27
رییس‌جمهوری اسلامی ایران از دستگاه قضایی خواست سران آمریکا و طراحان تحریم در داخل و خارج را به خاطر اعمال «جنایت علیه بشریت» تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
1397/12/27
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: از فردای ورود به دهه پنجاهم انقلاب اسلامی ایران شاهد خواهیم بود که مقاومت ملت شریف ایران اثر بخش بوده و دشمنان ملت مجبور به طرح مجدد مذاکره و دیپلماسی خواهند شد. بی شک رسیدن به این مهم با وحدت ملی و مدیریت بهینه تسریع خواهد شد.
1397/11/18
معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد، تهدید آمریکایی‌ها مبنی بر این که می‌خواهند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، حرف بسیار خطرناک ولی غیرممکنی است.
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از فردا (۱۴ آذرماه) روند بارش باران و برف را در مناطق مختلف کشور تشریح کرد.
جرج هربرت واکر بوش یا همان بوشِ پدر شب گذشته در نودوچهارسالگی درگذشت. در ادامه ۱۰ نکته درباره بوش می‌خوانید:
رئیس جمهور با تقدیر از ملت بزرگ ایران که هوشیاری‌ خود را به خوبی در ۱۳ آبان و روزهای بعد از آن به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: ۱۳ آبان روز کلید زدن استحکام نظام بود و امروز نظام ما از هر زمان دیگر مستحکم‌تر است و اینکه مردم ما به متجاوزین و سلطه‌طلبان خارجی با صدای رسا، جواب منفی می‌دهند، جای فخر و افتخار است.
تعداد : 242     صفحه 5 از 27     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا