جستجو:
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه در شعاع ۱۰۰ کیلومتری آتشفشان دماوند حدود بیش از ۱۹ میلیون نفر در مناطق شهری و روستایی ساکن هستند، گفت: در صورت فعال شدن آتشفشان دماوند یک چهارم جمعیت کشور تحت تاثیر مخاطرات این آتشفشان قرار خواهند گرفت.
کاهش قیمت ارز در روزهای اخیر این انتظار را ایجاد کرده که قیمت خانه نیز کاهش پیدا کند، اما کارشناسان معتقدند پایین آمدن قیمت مسکن به ثبات میان‌مدت بازارهای رقیب و برنامه‌های آینده وزارت راه و شهرسازی بستگی دارد.
رئیس جمهور با تقدیر از ملت بزرگ ایران که هوشیاری‌ خود را به خوبی در ۱۳ آبان و روزهای بعد از آن به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: ۱۳ آبان روز کلید زدن استحکام نظام بود و امروز نظام ما از هر زمان دیگر مستحکم‌تر است و اینکه مردم ما به متجاوزین و سلطه‌طلبان خارجی با صدای رسا، جواب منفی می‌دهند، جای فخر و افتخار است.
۱۹ بانک‌ و موسسه مالی ایرانی در فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار ندارند و به احتمال بسیار زیاد دسترسی‌شان به سوئیفت قطع نمی‌شود.
امروز اولین سالگرد زلزله مهیب کرمانشاه با بزرگی ۷.۳ ریشتر است. با وجود تلاش مردم، دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای بازسازی و رسیدگی به وضعیت حادثه‌دیدگان اوضاع پس از یک سال تا حدودی مناسب شده اما هنوز تا وضعیت ایده‌آل فاصله داریم که بنیاد مسکن وعده داده تا نیمه اول سال آینده کل روند بازسازی به اتمام برسد. مشاهدات خبرنگاران رسانه‌های مختلف نیز حاکی از آن است که مردم خونگرم استان کرمانشاه با قدرت از سرما و گرما عبور کرده و بخش عمده خانه‌های خود را بازسازی کرده‌اند. رییس بنیاد مسکن هم هرگونه ادعای کپرنشینی در کرمانشاه را کذب محض می‌داند.
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان تهران از کشف ۹۰ دستگاه وانت نیسان کتاب قاچاق از انبارها و کتاب‌فروشی‌ها خبر داد.
معاون رفاه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بین ۱۴ تا ۱۸ درصد مردم زیر خط فقر بودند، گفت: این میزان امروزه به ۱۸ تا ۳۵ درصد رسیده است.
سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به عرضه داروهای بدون نسخه و حتی برخی از داروهای اعصاب و روان در برخی سوپرمارکت‌ها هشدار داد و گفت: متاسفانه در برخی سوپرمارکت‌ها بویژه در محله‌هایی که از نظر تمکن مالی بالاترند، شاهد چنین مبحثی هستیم؛ چنین اقداماتی خلاف است و با خاطیان برخورد قضایی می‌شود.
عضو هیأت مدیره انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به تاثیر افزایش گزارش فسادهای مالی در سال‌های اخیر در آرامش جامعه، تاکید کرد که در کنار افزایش گزارش این فسادها، رشد فاصله طبقاتی و به ویژه نمایش مکرر آنها در گردش بی‌سابقه اطلاعات در فضاهای مجازی، هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای در برهم‌زدن آرامش جامعه داشته است.
تعداد : 119     صفحه 5 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    6    7    8    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا