جستجو:
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت ۱۱ هزار میلیارد تومان وام در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: یک فقره از این پرداختی‌ها مربوط به وام چند صد میلیونی به یک کارتن‌خواب است که قطعا توان بازپرداخت ندارد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رئیس‌جمهور در معرفی کابینه افرادی مومن، معتقد، ولایت‌مدار و بی‌تعصب به جناح را معرفی کند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از پرداخت بخشی از مطالبات مربوط به ساعات حق‌التدریس نیروهای شاغل خبر داد.
وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه با پرداخت مطالبات شرکت‌های بیمه‌گر، توانستیم شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ را مجاب به عقد قرارداد با آموزش و پرورش کنیم، گفت: تمام برنامه‌های آموزش و پرورش و دولت درباره سند ۲۰۳۰ از دستور کار خارج شده است.
در پی انتشار سخنان تقطیع شده رحیم پور ازغدی برخی تشکل‌های دانشجویی با تنظیم شکایت درخواست کردند با افراد و رسانه‌هایی که اقدام به تحریف کردند، برخورد شود.
رهبر انقلاب: حرف عمده‌ی من امروز توجه به مسئولیت معلمی و استادی است؛ استاد در محیط دانشگاه یک نقش‌آفرینی دارد. شما در روح و دل و فکر جوان اثرگذارید و او را وادار به فکر و حرکت می‌کنید.
نام نویسی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ۲۹‌خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.
نوید ادهم گفت: شورای عالی آموزش و پرورش، اجرای سند ۲۰۳۰ در نظام آموزش و پرورش را برای همیشه متوقف کرد.
جامعه اسلامی مدیران ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.
تعداد : 69     صفحه 6 از 8     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا