جستجو:
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا( ۱۴ آبان ماه) در ارتفاعات استان‌های چهارمحال و بختیاری و ولرستان و روز سه‌شنبه (۱۵ آبان‌ماه) در نقاط سردسیر استان‌های واقع در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف پیش بینی می‌شود.
یک آبان‌ماه مصادف با سال‌مرگ فتحعلی‌شاه، دومین شاه از دودمان قاجار است که از سال ۱۱۷۶ خورشیدی به مدت ۳۶ سال و ۸ ماه بر ایران فرمانروایی کرد. نام فتحعلی‌شاه‌ قاجار در ذهن ما معمولا چند قرارداد تاریخی ننگین را یادآوری می‌کند. اما شاه قاجار در مدت سلطنت ۳۶ ساله‌اش چند قرارداد امضا کرد؟
این روزها از سوی برخی گروه‌های منتقد اجرای توصیه‌های FATF از سوی ایران با هدف خروج نام کشورمان از لیست کشورهایی پرریسک این سوال مطرح است که با پذیرش این توصیه‌ها مشکلات اقتصادی، بانکی و پولی به ویژه عرضه دلار و قیمت آن رفع خواهد شد؟
رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر با بدرقه معاون اول رییس جمهور و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، تهران را به مقصد آکتائو قزاقستان ترک کرد.
امروز بازار سرمایه ایران بیش از هر روز دیگری به اخبارها درباره بازار ارز واکنش نشان داد؛ ارزش معاملات بورس تهران امروز رقم ۱۴۲ میلیارد تومان را رد کرد و حجم معاملات این بازار از عدد ۳.۶ میلیارد سهم و اوراق مالی گذشت.
سردار شریف از قدردانی فرمانده کل سپاه ازیگان‌های شرکت کننده در رزمایش اقتدار دریایی سپاه و تاکید وی بر ارتقای آمادگی های دفاعی برای مقابله با ماجراجویی های دشمنان خبر داد.
گزارش‌های مطبوعات انگلیس اسرار جدیدی را درباره روند پیگیری نابودی سلاح‌های کشتار جمعی صدام توسط غرب فاش کرد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها اهل مذاکره نیستند، گفت: اگر یک روز بنا بر مذاکره بود با این دولت و رئیس جمهور امکان مذاکره نیست.
سرلشکر باقری در بیانیه ای آورده است: به عنوان قدرت مسلط درخلیج فارس و تنگه هرمز همواره ضامن امنیت کشتیرانی دراین آبراه حیاتی و اقتصاد جهانی بوده و قدرت اعمال هر تدبیری دراین منطقه را داریم.
تعداد : 242     صفحه 6 از 27     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا