جستجو:
وزیر صنعت با بیان اینکه معدن زغال سنگ زمستان‌یورت آزادشهر متعلق به بخش خصوصی بوده است، بیان کرد: سهامداران این شرکت علاوه بر پنج هزار کارمند بازنشسته معدن، شرکت سرب و روی وابسته به بسیج و یک شرکت وابسته به ذوب آهن اصفهان هستند.
با افزایش تنش های ژئوپلتیکی در منطقه در پی بمباران مواضع داعش در افغانستان توسط آمریکا بوسیله یکی از بزرگترین بمب‌های غیر هسته ای جهان، ارزش شاخص بازارهای سهام آسیایی کاهش یافت.
رییس کل سازمان خصوصی سازی یک ماه مانده به انتخابات، از جزئیات فاز دوم سهام عدالت که مربوط به توزیع سود میان ۴۹ میلیون مشمول است رونمایی کرد.
مدیرعامل شرکت "یونایتد ایرلاینز" از حادثه واقعا ناگواری که در آن یک مسافر به زور و در حالی که فریاد می‌زد از یک هواپیما بیرون کشیده شد عذرخواهی کرده است.
اعلام شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) مربوط به هر یک از مشمولین سهام عدالت می باشد و هر یک از دارندگان این سهام باید به صورت مجزا اقدام به ارائه شماره حساب خود کنند.
بانک خلق ترکیه ضمن رد اتهامات آمریکا درباره دور زدن تحریم‌های ایران، تأکید کرد همه تراکنش‌های این بانک با قوانین بین‌المللی مطابقت دارد.
نمایندگان زن دموکرات کنگره آمریکا در حمایت از حقوق زنان و اعتراض به اقدامات رئیس‌جمهوری آمریکا، در جلسه سخنرانی ترامپ در این مجلس لباس سفید به تن کردند.
1395/12/11
نمایندگان مجلس در واکنش به ممنوعیت‌های اخیر دولت جدید آمریکا برای ورود ایرانی‌ها به این کشور و ایجاد مشکلاتی برای ایرانی‌های مقیم آمریکا مصوبه‌ای را به تصویب رساندند که به موجب آن ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای جذب نیروی انسانی و سرمایه‌های ایرانیان مقیم آمریکا در سال ۹۶ اختصاص می‌یابد.
۱۵۰ فعال بازار سرمایه در نامه ای به اظهارات هفته پیش رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داده و اعلام کردند در برابر فاجعه بانکها، بانک مرکزی همانقدر مسولیت پاسخگویی دارد که سازمان بورس وظیفه حمایت از سهامداران را دارد.
تعداد : 60     صفحه 6 از 7     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا