جستجو:
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به زمینه‌سازی برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها برای تماشای تمام رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال ابراز امیدواری کرد.
علی ترکیان مدیر سایت سینماتیکت درباره فروش بلیت نمایش رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در سینماها بیان کرد: حدود ۴۰ سینما از روز گذشته ۲۲ خرداد بلیت های جام جهانی فوتبال را به فروش گذاشته اند و تاکنون حدود پنج هزار بلیت فروخته شده است.
بازیگر مجموعه ماه مبارک رمضان «رهایم نکن» معتقد است: برای تلویزیون نوشتن، کارگردانی کردن، بازی کردن و به طور کلی خلق برای تلویزیون بسیار مشکل است اما با همه این سختی‌ها زندگی جریان دارد.
دیدار رئیس‌جمهور با اهالی فرهنگ و هنر در شب نیمه ماه رمضان با تاکید بر رفع محدودیت کاری هنرمندان و شنیده شدن صدای آنها همراه با اعتماد برگزار شد.
حواشی، حاشیه : گروهی از هنرمندان که سال گذشته در همین روزها مشغول جشن و پایکوبی به‌خاطر پیروزی حسن روحانی در انتخابات بودند، این روزها کمپین «به افطاری رئیس‌جمهور نمی‌رویم» را تشکیل داده‌اند!
علیرضا داودنژاد در پی حواشی اخیر فیلم «فراری» در شهر رشت،گفت: رشتی‌ها و اصولا گیلانی‌ها، مردمانی نیستند که خود را از سایر اقوام ایرانی جدا بدانند و ناهنجاری‌های اجتماعی را به بقیه نسبت بدهند و خودشان را مطلقا تافته جدابافته فرض کنند.
بعضی کارها دلخوشی‌های کوچکی است برای کسانی که ته‌مانده‌های امیدشان را بغل کرده‌اند و نمی‌خواهند به این راحتی از اصلاح و تغییر و پیشرفت ناامید شوند. اما گویی دست‌هایی در کار است که هرجا مایه‌ی امیدی دید، ریشه‌هایش را بخشکاند.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اینکه در سال ٩۵، یک میلیون و ٢٩٧ هزار و ٣٠٠ دختر ٣٠ تا ۵٠ ساله هرگز ازدواج نکرده داشته‌ایم، نسبت به افزایش سن ازدواج در جوانان هشدار داد.
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در نقشی متفاوت ظاهر شده است.
تعداد : 71     صفحه 6 از 8     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا