جستجو:
دانشگاه، انتظامی، مشاور معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور از حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان از رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور خبر داد و گفت: این حمایت مالی یک ساله خواهد بود و در صورت حفظ برتری حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد تا پایان دوره تحصیلی و حتی فارغ‌التحصیلی ادامه خواهد داشت.
اقتصاد، مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت از در حال تدوین بودن دستورالعمل اعطای مجوز استخراج رمز ارز، خبر داد.
فناوری، مقامات ناسا اعلام کردند که مریخ‌نورد "مارس۲۰۲۰" اخیرا تمریناتی را در بازوهای مکانیکی خود انجام داده است.
وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی‌ها هشدار داد که به زودی آنها با شگفتی‌هایی که انتظارش را ندارند شگفت زده خواهند شد.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: توانسته ایم با اقتدار فضای عملیات روانی دشمن را بشکنیم و ظرفیت دشمن برای جنگ را تخلیه کنیم.
هیچ‌یک از ۲۱ عضو شورای شهر تهران که سرخوش از پیروزی قاطع بر رقبایشان در انتخابات، «محمدعلی نجفی» را برای هدایت شهرداری تهران روانه ساختمان بهشت کرده بودند، گمان نمی‌کردند اولین انتخابشان برای تهران آنقدر حاشیه‌ساز شود که پس از استعفا از آخرین مسئولیت نیز همچنان نامش بر سر زبان‌ها باشد؛ آن هم با خبر یک قتل.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راه نجات کشور و برون رفت در بسیاری از مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی؛ استفاده از فکر نو و اندیشه جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با حضور در برنامه "من طهران" به سوالاتی پیرامون نقش ایران در منطقه، آینده توافق هسته ای و سازوکار مالی با اروپا، حضور آمریکا و تلاش برای تفرقه افکنی و توطئه چینی تحت عنوان «معامله قرن»، ظهور داعش، جنگ یمن، سوریه و عراق و نقش مخرب رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حاشیه ای حامی تروریست پاسخ داد.
1397/12/27
بهداشت، درمان، محققان دانشگاه یوسی برکلی آنزیم جدیدی موسوم به "کَس ایکس"(CasX) را برای برش ژن در فناوری کریسپر شناسایی کرده‌اند.
1397/11/18
تعداد : 226     صفحه 6 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا