جستجو:
به دنبال دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات از سوی بانک‌ها، ‌شبکه بانکی با عدم پذیرش این موضوع در حال مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور برای حل و فصل آن است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که در حال حاضر مذاکره با آمریکا قطعاً به ضرر ما تمام می شود و ممنوع است.
هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم صبح امروز (دوشنبه) در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید که دوست ندارد تیمش در بازی برابر ذوب آهن امتیاز از دست بدهد.
اولین روز باز شدن بسته جدید ارزی مطابق پیش‌بینی‌ها با کاهش قیمت دلار و سکه همراه شد؛ سکه امروز بعد از مدت‌ها به کانال ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و دلار هم ۲۵۰ تومان نسبت به روز قبل ارزان‌تر شد.
وکیل مدافع بابک زنجانی می‌گوید شرکت نفت و شرکای خارجی بابک زنجانی قراردادی منعقد کرده‌اند که برای اجرایی شدن آن باید حساب مشترکی به اسم شرکت ملی نفت ایران و شرکای خارجی بابک زنجانی باز شود.
بررسی آمارهای مرکز آمار نشان می دهد که تورم تیر ماه در هر دو حوزه های شهری و روستایی و همچنین در همه شاخص های آماری افزایش داشته است.
گیتا ، یک فعال سیاسی گفت: ۱۳ سال است که تصمیمات اشتباهی در عرصه اقتصاد گرفته شده که یک شبه قابل حل نیست. تمام نهادها از جمله بخش خصوصی و تعاونی‌ها باید بر اساس دستور رهبری به کمک تیم اقتصادی دولت بیایند و تولید داخلی را افزایش دهند.
نایب رییس اتحادیه املاک گفت: رشد قیمت مسکن باعث شده تا بسیاری از مستاجران به شهرهای اقماری تهران مهاجرت کنند که همین موضوع مشکلات عبور و مرور را رقم می‌زند.
تعداد : 119     صفحه 6 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا