جستجو:
کنار یکی از ستون‌های بزرگ‌ترین پل عابرپیاده تهران یعنی «میدان رسالت» که دید چندانی برای مردم رهگذر ندارد، یک کارتن‌خواب زندگی می‌کند. تعداد کارتن‌خواب‌های این محدوده زیاد است اما داستان او کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد.
استاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی با اشاره به مهاجرت‌های ناشی از بحران آب در مناطق مختلف کشور گفت: مهاجرت‌های بی رویه به خصوص به شهرهای شمالی باعث از بین رفتن زمین‌های کشاورزی و تغییر کاربری آنها و به خطر افتادن امنیت غذایی شده است.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید تهدیدات و معضلات دوران تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، به پیام ها و درخواست های آمریکا از طرق مختلف برای مذاکره خبر داد و تاکید کرد: دولت هیچ چیزی پشت پرده ندارد، تصمیمات مهم سیاست خارجی در شورای عالی امنیت ملی مطرح و با رهبر معظم انقلاب هماهنگ می شود.
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در یکی دو دهه‌ی اخیر از پرحاشیه‌ترین و دردسرسازترین شرکت‌های ایران بوده است. مشکلات مدیریتی و در پی آن اعتراضات کارگری با نام این کارخانه گره خورده است.
زلزله‌ای با ۶.۴ ریشترشب گذشته حوالی سرپل ذهاب را لرزاند که این مقدار ‌بزرگ‌ترین پس‌لرزه زلزله بزرگ سال گذشته عنوان شده است.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با شروع ثبت نام ( ۶آذر) در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی این سازمان که امروز شنبه ۳ آذر بر روی سایت منتشر می‌شود، در مهلت تعیین شده شخصا نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.
​رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت گفت: فردی که با کارگذاشتن سیم برق لخت و استفاده از یک دستگاه موتور برق، نسبت به کشتار دسته جمعی گرازهای وحشی اقدام می‌کرد به حبس محکوم شد.
۱۹ بانک‌ و موسسه مالی ایرانی در فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار ندارند و به احتمال بسیار زیاد دسترسی‌شان به سوئیفت قطع نمی‌شود.
تعداد : 182     صفحه 6 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا