جستجو:
در آستانه اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها، رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگویی با ایسنا، دغدغه‌های وزارت متبوع خود در انتخاب هرچه شایسته‌تر اعضای هیات علمی به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی را مطرح کرد و ضمن تشریح روند بررسی پرونده‌های متقاضیان، از مشکلات و چالش‌های موجود و همچنین دغدغه‌های داوطلبان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها و راهکار وزارت علوم برای کاهش این دغدغه‌ها سخن گفت.
معاون پیشگیری و درمان مرکز درمان سازمان بهزیستی کشوراز افزاییش ۱.۵ تا ۲ برابری جمع آوری معتادان متجاهر در ۳ ماه نخست امسال نسبت به سال قبل خبر داد.
نوام چامسکی، اسرائیل را به مداخله "گستاخانه" در سیاست‌های انتخاباتی آمریکا متهم کرد و این مداخلات را "بسیار فراتر" از اقدامات احتمالی صورت گرفته از سوی روسیه دانست.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی عملیات‌های منسجم و هماهنگ در چهار استان کشور، 14 نفر از اعضای یک شبکه شرارت و سرقت مسلحانه که در شمال سیستان و بلوچستان فعال بودند، دستگیر شدند، این افراد تبعه پاکستان، افغانستان و بومی منطقه سیستان هستند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تاکنون کارت ملی هوشمند برای 40 میلیون نفر در کشور صادر شده است.
امام جمعه مشهد گفت: این چه مدیریت و تیم اقتصادی دولت بوده و آن‌ها چه مدیرانی هستند که جریان اقتصادی کشور را در سه ماه به صورت یک گنج افسانه‌ای برای یک دزد درآوردند که دو تن سکه بدزدند و ببرند.
هشتم آذرماه سال ۹۶، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پیگیری ویلای لواسان که در اختیار سرلشکر فیروزآبادی است، را در دستور کار قرار داد.
بعد از نماز جمعه روز عید فطر امام جمعه اهل سنت ایرانشهر پشت تریبون از تجاوز به 41 دختر خبر داد. مولوی طیب منبع سخنان خود را خانواده یک قربانی اعلام کرده بود که مادر خانواده از وی خواسته بود خبر این تعرض را اعلام کند. ولی این که این موضوع تا چه حد صحت دارد مورد تردید واقع شده است.
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که در بهمن ماه سال گذشته ماموران ناجا را به شهادت رسانده بود، سحرگاه امروز دوشنبه ۲۸ خردادماه اجرا شد.
تعداد : 203     صفحه 7 از 23     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا