جستجو:
در حالی که تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بالا گرفته است، وقوع یک رویارویی نظامی میان ایران و عربستان می‌تواند تأثیرات شدیدی بر اقتصاد جهانی به‌دنبال داشته باشد و قیمت نفت را به ۲۰۰ دلار در هر بشکه برساند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: ستاد اربعین مسئول تعیین قیمت و نرخ خدمات به زائران اربعین نیست و از نظر قانونی هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد، اما تلاش لازم را کرده‌ایم که در این ایام هزینه‌ها کاهش پیدا کند.
نشریه فورس با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: رویکرد ترامپ هر زمان که پای سیاست خارجی در میان است، چه توافق با ایران باشد یا توافق آب و هوایی پاریس یک چیز است؛ وی برای حفظ توافقات دولت قبلی احساس مسوولیت نمی‌کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش شرکت دراردو را حق دانش آموزان دانست وگفت: اتوبوس‌های حامل دانش آموزان شرکت کننده در راهیان نور توسط خودروهای سپاه پاسداران اسکورت می شوند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افتتاح سامانه فرزندخواندگی خبر داد و گفت: با افتتاح این سامانه زوجین متقاضی راحت‌تر از گذشته می‌توانند برای فرزندخواندگی ثبت نام کنند.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه قیمت ویزا و بیمه زائران اربعین حسینی(ع) حدود ۱۹۰هزار تومان است، گفت:‌ مدت اقامت کسانی که ویزای اربعین حسینی را در اختیار داشته باشند یک‌ماهه است.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فهم من از توسعه این است که هیچ وقت نمی‌توانیم دور کشور را دیوار بکشیم و توسعه زمانی صورت می‌گیرد که بتوانیم سهمی از بازار دنیا را به دست آوریم و نقش و سهم خود را در این بازار داشته باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۱۰ درصدی مستمری‌بگیران بیمه روستائیان عشایر از ماه جاری خبر داد.
بیمه مرکزی در اطلاعیه ای از هموطنان خواست مراقب افراد و شرکت هایی باشند که از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و .. سوء استفاده می کنند.
تعداد : 113     صفحه 7 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا