جستجو:
کارگردان نمایش «نوبت یعنی بعدی» با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به نمایش خود که با موضوع دفاع مقدس است، گفت: متاسفانه مسئولان گله‌های زیادی برای مردم خرمشهر باقی گذاشته‌اند و من هم که با دغدغه شخصی این نمایش را اجرا کردم، شاید دیگر هیچ وقت سراغ این نوع کارها نروم.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها انتقاد کرد.
گیتا ، هنری ، فرهنگی ، سینما : مجموعه تلویزیونی «ستایش» سعید سلطانی که به تازگی تولید فصل سوم خود را آغاز کرده است، سال ۹۸ به آنتن تلویزیون خواهد رسید.
رییس پلیس پایتخت ازکاهش یک ساعته زمان پایان طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ آغاز شده و در ماه رمضان به‌جای ساعت ۱۹ ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد.
حاشیه : ابراهیم حاتمی‌کیا در پی حواشی شب گذشته (17 اردیبهشت ماه) تیم تبلیغاتی «به وقت شام» در پردیس سینمایی «کورش» گفت: اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.
فرشاد احمد زاده بازیکن پرسپولیس که بعد از انتشار فیلم او و ترلان پروانه دچار حاشیه های زیادی شد در جشن قهرمانی این تیم نیز با یک سوتی که داد دوباره وارد حواشی زیادی شد.
محمد حسین مهدویان در پی درخواست لغو لاتاری توسط ترامپ، پستی جالب را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
جمشید مشایخی در بیمارستان ممنوع‌الملاقات شد.
۱۹ دی‌ماه سال گذشته در شب وفات حضرت معصومه‌ (س) و مصادف با سالروز قتل امیرکبیر، آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. این فوت ناگهانی همه را شوکه کرد، به طوری که باورش برای تمام مردم و حتی بزرگان نظام سخت بود.
تعداد : 71     صفحه 7 از 8     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا