جستجو:
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: از فردای ورود به دهه پنجاهم انقلاب اسلامی ایران شاهد خواهیم بود که مقاومت ملت شریف ایران اثر بخش بوده و دشمنان ملت مجبور به طرح مجدد مذاکره و دیپلماسی خواهند شد. بی شک رسیدن به این مهم با وحدت ملی و مدیریت بهینه تسریع خواهد شد.
1397/11/18
فرهنگی، پرونده دهمین جشنواره بین المللی فارابی با معرفی ۳۶ محقق برتر با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاون اول رئیس‌جمهور، معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور و وزیر علوم بسته شد.
تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن می‌رود و همه منتظرند تا شاگردان کی‌روش با عبور از سد ژاپنی‌ها فینالیست جام ملت‌های آسیا شوند.
موضوع گرانی قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو بحثی است که این روزها بسیار شنیده می‌شود، در این راستا، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره دلایل این گرانی‌ها ارائه کرد.
با تصویب شورای پول و اعتبار پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری از روزشمار به ماه‌شمار تغییر خواهد کرد.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این‌که وضع فعلی دانشگاه‌ها نماد وزارت غلامی است، اظهار کرد: هیچ وقت آرامشی به خوبی وضع فعلی در دانشگاه‌ها نداشتیم و امروز مشاهده می‌کنیم که دانشگاه‌ها هم نشاط سیاسی دارند و هم به مسائل علمی خوب پرداخته می‌شود.
اگرچه ممکن است برخی عدم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را علت عدم رشد آن‌ها بدانند، درمقابل، ادامه‌ی حمایت از آن‌ها در شرایطی که هنوز نتوانستند به تعداد کاربران مورد نظر برسند هم مورد انتقاد گروهی دیگر قرار گرفته است.
بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان اتصال کارت‌ سوخت به کارت‌های بانکی خبر داد. خبری که شامل حال افرادی می‌شود که کارت سوخت ندارند و باید برای ثبت نام کارت جدید اقدام کنند. این افراد می‌توانند با انجام چند اقدام کارت سوخت خود را به عابر بانک متصل کنند.
یکی از اخبار مهم حوزه اقتصادی امروز این بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.
تعداد : 226     صفحه 7 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا