جستجو:
دیروز تصاویری از حضور رئیس‌جمهور منتشر شد. این تصاویر آقای روحانی را در لباس ورزشی و در حالی که کلاه و لباس و کفش ایشان از برندهای معروف و گرانقیمت خارجی است، نشان می‌دهد.
رییس سازمان بازرسی کشور از ورود این سازمان به بازار سکه، ارز، مسکن و خودرو خبر داد و گفت: ان شاءالله مردم به زودی نتیجه ورود سازمان بازرسی به این بازارها را احساس می‌کنند.
افغان‌ها به تدریج تمایل خود را برای کار در ایران از دست داده‌اند و بر اساس مشاهدات به شکل قانونی وغیرقانونی به دیگر کشورها از جمله اروپا می‌روند؛ چرا که ارزش ریال ایران در حال کاهش است.
صبح که بیدار می‌شوی می‌بینی اتاق یک پنجره یا پارکینگ خانه‌ای در تهرانسر یکدفعه تبدیل به دفتر مشاور املاک شده و معلوم نیست با زد و بندها و شگردهای بعضی از آنها در بستن قرارداد کدام خانواده قرار است خانه خراب شود.
بزرگترین زلزله هفته گذشته با بزرگای ۵ در راور استان کرمان رخ داد، ضمن آنکه زلزله ۲.۱ ریشتری در فیروزکوه در استان تهران و ۲.۹ ریشتر در اشتهارد استان البرز به ثبت رسید.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی افزایش اخیر قیمت سکه را نتیجه طبیعی و تابع سیاستگذاری ارزی غیر اصولی دولت دانست.
مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش وامهای دانشجویی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری وامهای شهریه، ازدواج، ودیعه مسکن، ویژه دکتری، ضروری دکتری، عتبات دانشجویی و تغذیه افزایش یافته است.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اینکه در سال ٩۵، یک میلیون و ٢٩٧ هزار و ٣٠٠ دختر ٣٠ تا ۵٠ ساله هرگز ازدواج نکرده داشته‌ایم، نسبت به افزایش سن ازدواج در جوانان هشدار داد.
خبرگزاری گیتا : نماینده مردم قزوین گفت: حجم استفاده از فیلترشکن‌ها نشان دهنده این است که سیاست به کارگرفته شده در مدیریت فضای مجازی ناموفق بوده است. دولت باید تکلیف خود را روشن کند. نمی شود هم مجری فیلترینگ بود و هم منتقد آن.
تعداد : 119     صفحه 7 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    8    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا