جستجو:
یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) برای اولین بار در آفریقا از پهپاد در کمک‌رسانی بشردوستانه در وضعیت اضطراری بهره می‌جوید.
گروه خودروسازی پژو سیتروئن اعلام کرد بازگشت رسمی این شرکت به بازار ایران موجب شده تا به رغم کاهش فروش به اروپا و چین میزان فروش جهانی شرکت افزایشی باقی بماند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که آماده صلح تاریخی با رژیم صهیونیستی است.
مقامات اعلام کردند، دولت آمریکا ممنوعیت حمل لپ‌تاپ و تبلت توسط مسافران پروازهای خطوط هواپیمایی الاتحاد امارات را لغو کرد.
معاون عربی آفریقای وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه عربی گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های داعش در دیرالزور پیام روشن جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها تنها یک اقدام نظامی نبود و دارای پیام‌های روشن برای حامیان آنهاست.
روزنامه قطری الریاح گزارش داد علی‌رغم‌ تحریم اقتصادی قطر، میوه و سبزیجات تازه ایرانی و ۲۳ کشور دیگر در بازار مرکزی دوحه خودنمایی می‌کند و هر کیلو گوجه‌فرنگی ایرانی ۵ هزار، خیار ۴۵۰۰ و هندوانه ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
در حالی که کشورهای عربی آسمان خود را به هواپیماهای قطر بسته‌اند، عمان نه تنها مسیرهای پروازی جدیدی به قطر داده بلکه اعلام کرده است که هواپیماهای بزرگتر و چارترهای پروازی بیشتری را در مسیر پروازی قطر به خدمت می‌گیرد.
ماموستا قادری تصریح کرد: داعش در ظاهر شناسنامه سنی دارد اما قرار نیست که هر سنی هم داعشی باشد،کما اینکه امروز هم می‌گویم اگرچه تروریست‌ها به زبان کردی صحبت کردند ولی هر کردی داعشی نیست و اگر کردی هم به داعش پیوست، دیگر کرد نیست.
تعداد : 108     صفحه 8 از 12     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا