جستجو:
درمانی : معاون فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی معتقد است: در حال حاضر ابزارها و تجهیزات ورزشی زیادی توسط افراد خلاق و ایده‌پرداز علوم ورزشی طراحی و به مرحله تجاری‌سازی رسیده است، اما از سوی فدراسیون‌ها و باشگاهها برای خرید آنها استقبال زیادی صورت نمی‌گیرد.
رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه‌هایی دانست که زنان و جوانان شکوه‌آفرین آن بودند و با تاکید بر این‌که بزرگ‌ترین آرمان ۲۹ اردیبهشت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مهمترین پیام انتخابات ۹۶ این بود که به عقب برنمی‌گردیم و شما جوانان باید ایران را بسازید و راه را بر آزادی اندیشه‌ها هموار کنید.
در سالی که به‌نام سال حمایت از کالای ایرانی نام‎گذاری شده است، حمایت از کالای چینی کمی عجیب است؛ اما این نمونه، کمپین موفقی بوده است و اتفاقاً در چند ماهی که شروع به کار کرده، خوب توانسته از پس کارش بربیاید؛ اما ماجرای کمپین حمایت از کالای چینی چیست؟
گیتا : استخدام : ایجاد چهارهزار اشتغال در حوزه ict اردبیل
رئیس‌جمهور با بیان اینکه نفت در ایران، هیچ‌وقت یک مسئله اقتصادی نبوده؛ بلکه همیشه مسئله‌ای سیاسی بوده است تصریح کرد: بعد از آن نفت مسئله‌ای اقتصادی و بعد مسائل دیگر اجتماعی را در کنار خود داشته است.
امکان درخواست تجدیدنظر برای خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک نشدند، فراهم شد.
به گز ارش خبرگزاری گیتا در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه مرگ آگاه، دارای عزتمندی و صبور است، منتظرین واقعی امام زمان (عج) باید آماده در رکاب و تعلق خاطر به مجاهدت داشته باشد.
یک پژوهشگر و استاد دانشگاه انگلیسی اسنادی را منتشر کرده که نشان می‌دهند وزارت خارجه آمریکا دست‌کم یک‌میلیون دلار برای سوءاستفاده از اغتشاشات اخیر در ایران هزینه کرده است.
1396/10/30
تعداد : 181     صفحه 8 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا