جستجو:
مولوی طیب امام جمعه اهل تسنن شهرستان ایرانشهر در خطبه‌های نماز عید از تجاوز به ۴۱ دختر در این شهرستان خبر داد.
مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
نتایج آزمون مشاوره حقوقی و وکالت استان کرمانشاه سال ۹۶ بر روی وب سایت مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در دسترس قرار گرفته است.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از اختلاس میلیاردی یکی از کارکنان ادارات دولتی و دستگیری وی در قزوین خبر داد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد :سربازان گمنام امام زمان (عج) 27 نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس را داشتند ، شناسایی و دستگیر کردند.
دیدار رئیس‌جمهور با اهالی فرهنگ و هنر در شب نیمه ماه رمضان با تاکید بر رفع محدودیت کاری هنرمندان و شنیده شدن صدای آنها همراه با اعتماد برگزار شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم تروریستی در سراوان منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.
بعضی کارها دلخوشی‌های کوچکی است برای کسانی که ته‌مانده‌های امیدشان را بغل کرده‌اند و نمی‌خواهند به این راحتی از اصلاح و تغییر و پیشرفت ناامید شوند. اما گویی دست‌هایی در کار است که هرجا مایه‌ی امیدی دید، ریشه‌هایش را بخشکاند.
رییس اتاق اصناف ایران از دستور رییس‌جمهور برای تخصیص ۲۰ میلیارد تومان به منظور نظارت و بازرسی واحدهای صنفی خبر داد.
تعداد : 203     صفحه 8 از 23     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا