جستجو:
حسام منظور که اولین حضورش در عرصه تلویزیون با سریال «بانوی عمارت» بوده است، به بهانه بازی در نقش «شازده ارسلان» که متفاوت از الگوی ذهنی ما از شازده‌های قاجاری است گفت‌وگو کرده و درباره‌ شخصیت شازده معتقد است: به این نتیجه رسیدیم که از شازده یک انسان خلق کنیم و مثل نمونه‌های قبلی از آن هیولا نسازیم.
موضوع گرانی قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو بحثی است که این روزها بسیار شنیده می‌شود، در این راستا، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره دلایل این گرانی‌ها ارائه کرد.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این‌که وضع فعلی دانشگاه‌ها نماد وزارت غلامی است، اظهار کرد: هیچ وقت آرامشی به خوبی وضع فعلی در دانشگاه‌ها نداشتیم و امروز مشاهده می‌کنیم که دانشگاه‌ها هم نشاط سیاسی دارند و هم به مسائل علمی خوب پرداخته می‌شود.
بهداشت و درمان، چند سال پیش پژوهشگران پروتئین HER-۲(گیرنده شماره ۲ فاکتور رشد اپیدرمی) را به عنوان نشانگر زیستی انواع خاصی از سرطان پستان شناسایی کردند.
به گفته مدیرعامل توانیر، تنها تقاضای صنعت برق از لایحه بودجه سال ۱۳۹۸، این است که پولی را که در قبوض مشترکان تحت عنوان تعرفه برق دریافت می‌شود، به‌طور مستقیم به صنعت برق واریز شود و این مبلغ به حساب خزانه نرود.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی کشور، گفت‌: در حال‌ حاضر عملیات تعمیر و نگه‌داری نیروگاه‌های ایران، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد، تهدید آمریکایی‌ها مبنی بر این که می‌خواهند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، حرف بسیار خطرناک ولی غیرممکنی است.
رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از فردا (۱۴ آذرماه) روند بارش باران و برف را در مناطق مختلف کشور تشریح کرد.
تعداد : 361     صفحه 8 از 41     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا