جستجو:
اخیرا در شاهرود اعتراضاتی مبنی بر انتقال اداره راه به مرکز استان به گوش می رسد که با واکنش های زیادی مواجه شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد با بیان این که موضوع امروز ما تولید یا عرضه مسکن نیست بلکه موضوع بدمسکنی است، اعلام کرد: تمایز رمز موفقیت در پاسخگویی به مسئله بدمسکنی است و تمایز است که می‌تواند به اقتصاد مسکن ارزش دهد.
تاکنون میزان برآورد اولیه خسارات زلزله در شهرستانهای بویراحمد و دنا ۷۸ میلیارد تومان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی کرمانی به اغتشاشات و آشوب‌های خیابان پاسداران اشاره کرد و گفت: مساله امنیت، مساله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و ان‌شاءالله مردم شریف ما شاهد مجازات قاطعانه این حریم‌شکنان خواهند بود.
لایحه بودجه ۹۷ کل کشور که در برخی محافل از آن به جراحی بزرگ یاد می شود، سوالاتی را ایجاد می کند که لازم است آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی وی پاسخ منطقی برای آن داشته باشند.
جواد خیابانی تقریبا این‌روزها شده لیدر کمک‌رسانی و بازسازی روستاهای آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه. او همچنان همان‌جاست و به تهران برنگشته است.
جدیدترین گزارش بانک مرکزی حکایت از افزایش ۳۴درصدی معاملات مسکن تهران در مهرماه دارد. در اولین ماه پاییز امسال همچنین قیمت مسکن نسبت به مهرماه سال گذشته افزایش یافته است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه در دوره گذشته مدیریت شهری مسئولان شهرداری شهر را با اداره بنگاه اشتباه گرفته‌اند و به سمت تراکم‌فروشی گام برداشته‌اند.
سامانه وام ازدواج که طی روزهای اخیر در اغلب موارد گزینه‌ای برای انتخاب بانک عامل ارائه کننده تسهیلات به متقاضی اعلام نمی‌کرد، مجددا به حالت عادی برگشته و زوجین می‌توانند مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.
تعداد : 119     صفحه 8 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    9    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا