جستجو:
رییس جمهور طی دستوری به دکتر جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، از وی خواست اقدامات لازم برای احیاء مجدد سازمان ملی جوانان کشور صورت پذیرد.
رئیس امور نظام های پرداخت و مدیریت مشاغل سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: براساس بند ۲ مصوبه دیروز هیئت دولت حقوق بازنشستگان سنوات قبل تا ۲۷ درصد افزایش خواهد یافت.
پلیس آلمان یکی از اعضای ارشد داعش که برای حملات تروریستی در سراسر اروپا هماهنگی‌های لازم را ایجاد می کرده است در نیدربایرن آلمان دستگیر کرد.
نوجوان اهل نیوجرسی اعتراف کرد که در جریان سفر پاپ فرانسیس به آمریکا در سال ۲۰۱۵ تحت تاثیر داعش برای قتل وی برنامه‌ داشته است.
رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در جمع مردم دیترویت گفت که دوران تسلیم اقتصادی آمریکا به سر آمده است.رئیس‌جمهور آمریکا همچنین بار دیگر شعار «آمریکایی بخر و آمریکایی استخدام کن» را تکرار کرد.
1395/12/25
وزارت امور خارجه آمریکا بعد از ۴۵ روز سکوت نخستین کنفرانس خبری خود را در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ برگزار کرده و به گمانه‌زنی‌ها درخصوص اینکه به حاشیه رانده شده پایان داد.
1395/12/18
رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه از عنوان «عملیات نظامی» برای اشاره به تلاش دولتش جهت اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور استفاده کرد.
بیش از یکصد نفر از کارگران مهاجر در آمریکا به دلیل مشارکت در تظاهرات «روز بدون مهاجر» علیه سیاست‌های مهاجرتی رئیس‌جمهوری آمریکا اخراج و بیکار شدند.
اندرو پازدر که دونالد ترامپ برای سکانداری وزارت کار در نظر گرفته بود پیش از برگزاری جلسات تایید صلاحیتش، انصراف داده است.
1395/11/28
تعداد : 89     صفحه 9 از 10     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا