جستجو:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سناریویی که سلطنت طلبان، منافقین و آمریکا طی روزهای اخیر در ایران دنبال می کردند چند ماه پیش در اربیل عراق طراحی شده است.
1396/10/16
لایحه بودجه ۹۷ کل کشور که در برخی محافل از آن به جراحی بزرگ یاد می شود، سوالاتی را ایجاد می کند که لازم است آقای رئیس جمهور و تیم اقتصادی وی پاسخ منطقی برای آن داشته باشند.
جواد خیابانی تقریبا این‌روزها شده لیدر کمک‌رسانی و بازسازی روستاهای آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه. او همچنان همان‌جاست و به تهران برنگشته است.
خبر افزایش قیمت بنزین که در ابتدا وزنه شایعه بودن آن از وزنه صحتش سنگین‌تر بود، با اظهارات اخیر روحانی و زنگنه به واقعیت نزدیک‌تر شده و با اینکه بارها تاکید شده دولت هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته است، به نظر می‌رسد باید منتظر افزایش احتمالا ۵۰ درصدی قیمت این حامل انرژی باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بنزین ۴۰۰تومانی ۱۰۰۰ تومان شد، ولی یارانه یک ریال اضافه نشد. الآن هم با بنزین ۱۵۰۰تومانی و گرانی دیگر حاملهای انرژی، ۱۱۰هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت ایجاد می‌شود، سهم مردم از این درآمد چقدر است؟
این روزها استان البرز مامن فعالیت بی‌رویه معادن شن و ماسه شده است. به طوری که کارشناسان محیط زیست پیش بینی می‌کنند تا ۲۰ سال آینده دیگر خبری از شهرستان‌های خوش آب و هوای ساوجبلاغ نباشد.
مرجع تقلید شیعیان گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری در برجام به‌طرف مقابل یعنی آمریکا، انگلستان و فرانسه اعتماد نداریم این چهره‌ها در تاریخ ایران چهره‌ای استعماری و استثماری داشته‌اند.
گزارش کامل از جمعیت امام علی (ع) به عنوان یک سازمان مردم نهاد غیر سیاسی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده جامعه
تعداد : 181     صفحه 9 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا