جستجو:
نماینده کازرون گفت: روند آزادی بازداشتی‌ها ادامه دارد و تلاش مسئولان امنیتی هم بر این است افرادی که بازداشت‌شده‌اند، آزاد شوند مگر آن‌هایی که مسئله خاصی دارند که در جای خود پیگیری می‌شود.
گیتا فیلم : فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری شش نفر از منازعین در جریان حادثه تیراندازی که امروز جلوی درب دادگاه انقلاب در منطقه کیانپارس اهواز رخ داد، خبر داد. ( به همراه فیلم تیراندازی در مقابل دادگاه انقلاب اهواز)
گیتا ، حوادث : اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که شایعه‌ی ایجاد شهرستانی جدید تحت عنوان کوه‌چنار، با الحاق برخی بخش‌های کازرون، قوت گرفت و آرام آرام واکنش‌هایی ابتدا در شبکه‌های مجازی شروع شد که در ادامه با تجمع‌هایی نمود پیدا کرد.
انتظامی، حوادث، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یکی از معروف‌ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
نمایشگاه کتاب از 12 اردیبهشت در مصلای تهران برگزار خواهد شد .چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که امسال هیچ پارکینگی در اطراف مصلی پیش‌بینی نشده است.
وکیل‌مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری یک استان تهران در پرونده موکلش خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به حادثه خیابان گلستان هفتم منطقه پاسداران گفت: با کمال تاسف عده‌ای قانون شکن و فرقه گرا و افرادی که تظاهر به دیانت می کنند آمدند و در خیابان پاسداران فاجعه آفریدند، در بین مردم ایجاد نگرانی و ترس کردند و مردم از کسب و کارشان بازماندند.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی کرمانی به اغتشاشات و آشوب‌های خیابان پاسداران اشاره کرد و گفت: مساله امنیت، مساله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و ان‌شاءالله مردم شریف ما شاهد مجازات قاطعانه این حریم‌شکنان خواهند بود.
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست.
تعداد : 203     صفحه 9 از 23     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا