جستجو:
وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه با پرداخت مطالبات شرکت‌های بیمه‌گر، توانستیم شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ را مجاب به عقد قرارداد با آموزش و پرورش کنیم، گفت: تمام برنامه‌های آموزش و پرورش و دولت درباره سند ۲۰۳۰ از دستور کار خارج شده است.
نام نویسی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ۲۹‌خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست که سارق حرفه‌ای را که با معرفی خود به عنوان مامور بیمه یا بانک اقدام به زورگیری از پیرزنان تنها کرده بود، خبر داد.
محمد یزدی:انتخابات، صحنه تعیین سرنوشت کشور است
جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف در بیانیه‌ای نسبت به سیاست‌های دولت یازدهم در حوزه‌های مختلف انتقاد کردند.
سخنگوی دولت به شائبه‌ها در مورد سایت کارورزی پاسخ داد و آن را مصوبه سال گذشته شورای عالی اشتغال اعلام کرد.
در پی انتشار برخی اخبار و تصاویر از حضور رییس جمهور در جمع معدنچیان یورت، و انتقال دغدغه های شغلی و معیشتی این قشر به رییس جمهور یکی از اعضای دفتر رییس جمهور این نوع فضا را طبیعی و متاثراز اتفاقی دانست که از اواخر هفته گذشته معدنچیان با آن مواجه بوده‌اند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اطمینان می‌دهیم که یکسان‌سازی حقوق را انجام می‌دهیم.
مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت شکننده‌ای طرح لغو بیمه درمانی دوران باراک اوباما و جایگزینی آن با یک بیمه درمانی جدید را تصویب کرد.
تعداد : 113     صفحه 9 از 13     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا