جستجو:
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند:هر چه می‌توانید توانایی‌ها و آمادگی‌های خود را افزایش دهید.
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در یکی دو دهه‌ی اخیر از پرحاشیه‌ترین و دردسرسازترین شرکت‌های ایران بوده است. مشکلات مدیریتی و در پی آن اعتراضات کارگری با نام این کارخانه گره خورده است.
معاون سفیر ایران در عراق گفت: دست داشتن تهران در ورود مواد مخدر به عراق به اندازه زدن اتهامی همچون حمایت ایران از تروریست و داعش مضحک است.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به مقاومت ها در برابر خصوصی سازی واقعی، گفت: نیشکر هفت تپه حدود ۵۰ سال دولتی بود و ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته به بار آورد و حقوق کارکنانش هفت ماه معوق مانده بود، اما طی مدتی که به بخش خصوصی واگذار شده است در آن ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و حقوق معوق به دو ماه رسید؛ چرا کسی در زمانی که هفت‌تپه دولتی بود نمی‌گفت چرا این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان زیان انباشته دارد و حقوق کارگرانش هفت ماه عقب افتاده است؟
امروز اولین سالگرد زلزله مهیب کرمانشاه با بزرگی ۷.۳ ریشتر است. با وجود تلاش مردم، دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای بازسازی و رسیدگی به وضعیت حادثه‌دیدگان اوضاع پس از یک سال تا حدودی مناسب شده اما هنوز تا وضعیت ایده‌آل فاصله داریم که بنیاد مسکن وعده داده تا نیمه اول سال آینده کل روند بازسازی به اتمام برسد. مشاهدات خبرنگاران رسانه‌های مختلف نیز حاکی از آن است که مردم خونگرم استان کرمانشاه با قدرت از سرما و گرما عبور کرده و بخش عمده خانه‌های خود را بازسازی کرده‌اند. رییس بنیاد مسکن هم هرگونه ادعای کپرنشینی در کرمانشاه را کذب محض می‌داند.
وزیر اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن روز سه‌شنبه اعلام کرد پالایشگاه‌های ژاپنی به دنبال دریافت معافیت توکیو از تحریم‌های نفتی واشنگتن علیه تهران، آماده‌سازی برای از سرگیری واردات نفت ایران را آغاز خواهند کرد.
در جریان بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران تعدادی از شرکت‌ها و موسسات، افراد و گروه‌های جدیدی نیز مورد تحریم قرار گرفتند که در آن نام ایران ایر به چشم می‌خورد.
همزمان با آغاز بزرگ‌ترین قرعه‌کشی مهاجرت به آمریکا، تبلیغات گسترده‌ای در آژانس‌های مسافرتی و سامانه‌های رزرواسیون ایران در حال انجام است. از سوی دیگر حجم تبلیغات فروش ویزای شینگن و کشورهای آمریکا، کانادا و انگلیس با دریافت مبالغی بعضا هنگفت، شدت گرفته و این سوال را پیش آورده که حکم این تبلیغات و فروش آزاد ویزا در چارچوب قوانین مسافرتی کشور چیست؟
در حالی‌که چهار روز تا آغاز تحریم‌های نفتی از سوی آمریکا علیه ایران باقی مانده است، نه تنها تصمیم ترامپ برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران اجرایی نشد، بلکه پافشاری مشتریان نفتی برای اخذ معافیت از آمریکا همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر هیچ کس درباره اینکه ایران پس از تحریم‌های جدید آمریکا چه میزان می‌تواند نفت صادر کند، ایده‌ای ندارد.
تعداد : 361     صفحه 9 از 41     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا