جستجو:
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ می‌خواهد جلوی فروش نفت کشورمان را بگیرد در حالی که راهکار خروج از این وضعیت و حصول درآمدهای ارزی بیشتر وجود دارد ...
به اعتقاد محقق ایرانی موسسه "فناوری کالیفرنیا" مخروط دماوند قدیمی در حدود ۴۵۰ هزار سال پیش در سمت شمال و شرق، دستخوش یک فروریزش مهیب و ویرانی بزرگ ‌شد و بخش‌های دماوند قدیم از جاده هراز تا پناهگاه تخت فریدون، هویدا است و ۱۰۰ هزار سال بعد از این فروپاشی، دماوند جدید با فوران‌هایی، آغاز و از ۴۵۰ هزار تا ۷ هزار سال قبل مخروط فعلی دماوند بر ویرانه‌های قبلی آن بر پا شد و بر اساس شواهد، دماوند یک آتشفشان فعال است که زمان فوران آن مشخص نیست.
دادستان کل کشور گفت: ۶ وزیر از من خواستند تا برای رفع فیلتر برخی شبکه‌ها جلسه بگذاریم، ولی من نرفتم و قبول نکردم زیرا شریک در جرم خواهم شد.
در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، فعالان حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به معرفی آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهایشان پرداختند و غرفه خوگر نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 96-97 برای نخستین بار دانشگاه شهرکرد توانست دانشجوی خارجی جذب کند، گفت: شرایط و امکانات برای جذب دانشجوی خارجی از سایر کشورها در این دانشگاه فراهم است.
معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع هدایت تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری در این دانشگاه را تشریح کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد، تصریح کرد: لزوم برخورد جدی و بدون تبعیض با فساد وجود دارد و باید واقعا این برخورد انجام شود و مفسدین بدانند که هزینه فساد بسیار زیاد است.
رییس پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا با بیان اینکه حدود 20درصد از زوج های کشور ما نابارور هستند، تشریح کرد: میزان ناباروری در کشور ما نسبت به میزان آمار سازمان بهداشت جهانی کمی بیشتر است. یعنی حدود 20 درصد و در واقع امروزه به یاری پیشرفتی که در درمان ناباروری صورت گرفته این ادعا وجود دارد که تمامی انواع ناباروری و همه زوجین نابارور قابلیت درمان دارند که این امر وابسته به شرایط و الزاماتی است که باید از سوی زوجین پذیرفته شود.
تعداد : 226     صفحه 9 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا