جستجو:
با نزدیک‌شدن به روز پانزدهم سپتامبر (۲۴ شهریور) که قرار است اعتراضات مردمی در عربستان با عنوان جنبش ۱۵ سپتامبر انجام شود، استقبال جامعه عربستان از آن روز به روز بیشتر می‌شود.
رییس دفتر رییس‌جمهور از سفر روحانی به قزاقستان در هفته آینده خبر داد.
وزیر مسکن رژیم صهیونیستی گفت: موقعیتی که در آن، ایران یک محور قاره‌ای از خلیج فارس تا دریای مدیترانه ایجاد کند، وضعیتی خطرناک برای اسرائیل خواهد بود.
در جریان اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج به زوجین، بانک مرکزی به بانک‌ها اعلام کرده که برای تامین ضامن از سوی زوجین هشت جایگزین وجود خواهد داشت. در این بین یارانه نقدی مورد توجه خواهد بود.
خبرگزاری رویترز از احتمال کناره‌گیری ملک سلمان و انتقال قدرت از پادشاه کنونی عربستان به پسر وی خبر داد و اعلام کرد که این اتفاق «شاید به زودی ماه سپتامبر» به وقوع بپیوندد.
بانک مرکزی اعلام کرد: بخشودگی سود تسهیلات پرونده‌های با مانده اصل بدهی حداکثر 40 میلیون تومان به بانک‌های عامل ابلاغ شد.
رییس پژوهشکده ساختمان و ابنیه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: تراکم بالای مواد قابل اشتعال و نبود وجود سیستم اطفاء حریق استاندارد مهمترین عوامل وقوع حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو بود.
سازمان خصوصی سازی اسامی بانک‌ها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ را اعلام کرد.
شورای پول و اعتبار در حالی هفته گذشته سقف تسهیلات بدون سپرده (به زوجین) را به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش داد که عینا همین مصوبه را در ابتدای خرداد ماه سال گذشته تا سقف ۶۰ میلیون تومان ابلاغ کرده و هیچ بانکی حاضر به پرداخت آن نشده بود.
تعداد : 119     صفحه 9 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا