جستجو:
رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که در حال حاضر مذاکره با آمریکا قطعاً به ضرر ما تمام می شود و ممنوع است.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، استیضاح ربیعی چندان به صلاح نبود. وزارت کار در مباحث اقتصادی بی تاثیر نیست، اما سه رأس مثلثی که بیشترین تاثیر را در اقتصاد دارند سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی هستند.
کنگره و دولت آمریکا در هشداری صریح به متحدان اروپایی خود اعلام کردند: «به روابط تجاری خود با ایران پایان دهید، وگرنه ظرف ماههای آینده با تحریمهای جدید و سنگینی روبرو می شوید»!
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه برنامه عملی ۱۰۰ روزه اول کابینه جدید ریاست جمهوری را ارائه کرد.
رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، این آمادگی را دارد که با ایران «بدون پیش‌شرط» وارد مذاکره شود.
یکی از رهبران انصارالله یمن گفت که یمنی‌ها جنگ‌های بزرگ و غافلگیری‌های زیادی برای ائتلاف متجاوز عربی دارند که در وقت خود خواهند دید.
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
تعدادی از سناتورهای آمریکایی مخالف برجام به انگلیس، فرانسه و آلمان درباره پیامدهای تضعیف تحریم‌های واشنگتن علیه تهران هشدار دادند.
رئیس‌جمهوری آمریکا و مقام‌های اتحادیه اروپا برای رساندن تعرفه‌ها، موانع و سوبسیدها به "صفر" توافق کردند تا بلکه جنگ تجاری میان آنها پس از ماه‌ها بن‌بست به پایان برسد.
تعداد : 316     صفحه 9 از 36     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا