جستجو:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روزی بخواهد مشکل روابط بین ایران و عربستان حل شود، آغاز کننده این کار باید عربستان باشد چرا که ما گام‌های مورد نیاز را تاکنون برداشته‌ایم.
صنعت گردشگری قطر تحت تاثیر تحریم چند کشور عربی با کاهش چشمگیر شمار گردشگر در ایام عید فطر رو به رو شد.
رژیم اشغالگر صهیونیستی در اقدامی وقیحانه مسجد تاریخی قیساریه در فلسطین را به رستوران و میخانه تبدیل کرده است.
معاون پارلمان آلمان انتقاد شدیدی به رویکرد رئیس جمهور آمریکا در ساختن دیوار بر سر راه روابط با ایران و تشکیل جبهه ضد ایرانی با حمایت گسترده از عربستان وارد کرد.
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه با وی، با اشاره به روابط دوستانه و همکاری‌های رو به توسعه ایران و فرانسه، بر تداوم، ‌گسترش و تعمیق مناسبات دو کشور تاکید کرد.
سیدمصطفی هاشمی طبا در بیانیه‌ای به تحلیل دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
سید مصطفی هاشمی طبا با بیان اینکه خدا نکند ما دست به وعده‌های غیرقابل وصول بزنیم که در نهایت به ضرر قاطبه مردم است و تبعات اجتماعی دارد، اگر حتی لازم باشد باید داروی تلخ حقیقت را بنوشیم و اگر می‌گوییم مسلمان هستیم باید کار را به نحو احسن انجام دهیم.
رئیس جمهور بلاروس اعتبارنامه سفرای یازده کشور از جمله سفیر جدید ایران در این کشور را دریافت کرد.
ظریف در دیدار با معاون نخست‌وزیر مجارستان با اشاره به اقدام آمریکا در حمله موشکی به سوریه این اقدام را خلاف حقوق بین‌الملل و اقدامی بدون تحقیق دانست و گفت: حمله موشکی آمریکا، خطای بزرگ‌تری هم در پی خواهد داشت و آن این‌که بعدها چنین اقدامی موجب سوء‌استفاده تروریست خواهد شد که هر وقت در موضع ضعف قرار گرفتند، دست به چنین اقداماتی بزنند و پای دیگران را به منازعات باز کنند.
تعداد : 97     صفحه 9 از 11     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    10    11       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا