جستجو:
مقام معظم رهبری با اعطای تسهیلات به سربازان زلزله‌زده کرمانشاه موافقت کردند.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد به رفتار غیر حرفه‌ای برخی رسانه‌ها در پوشش اخبار مروبط به مناطق زلزله‌زده تذکر داد.
نیروهای یگان ویژه استان کرمانشاه به منظور برقراری نظم و امنیت در شهرستان سرپل‌ذهاب حاضر شده‌اند.
فرمانده پدافند هوایی تاکتیکی قرارگاه پدافند هوایی از رصد ویژه پروازهای عبوری از آسمان ایران در ایام اربعین خبر داد.
حجت‌الاسلام سید محمود علوی در نشست ستاد اربعین که امروز در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، با تشکر از همدلی و هم‌افزایی مسئولان در عرصه خدمات‌رسانی به زائرین و ایجاد امنیت در منطقه عنوان کرد: زوار اربعین حسینی از ناحیه امنیت دغدغه و نگرانی ندارند و با آرامش کامل به زیارت می‌روند که این بسیار ارزشمند است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دشمنان غیظ و کینه را زیر لبخندشان پنهان کرده اند و از دست نظام جمهوری اسلامی عصبانی هستند که باید بگوییم عصبانی بمانند و از این دشمنی بمیرند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه روزهای پایانی تصرف سرزمینی داعش در سوریه و عراق را شاهدیم، گفت: آمریکا در قالب یک تیم مشورتی مخفی سران اقلیم کردستان را به انجام همه‌پرسی و چگونگی برگزاری آن ترغیب کرد.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک دانش‌آموز نیکشهری توسط یک جوان و نوجوان همراهش مورد هجمه مسلحانه قرار گرفت که در پی این حادثه ۷ گلوله به او اصابت کرد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه خبر داد
تعداد : 203     صفحه 10 از 23     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا