جستجو:
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اهمیت بیان مسائل اقتصادی گفت: یکی از پیشنهادهای من در این وضعیت اقتصادی این است که به لزوم ترمیم و تغییر تیم اقتصادی کابینه توجه شود، زیرا گفته می‌شود برخی از اعضا سیاست‌های اقتصادی دولت را قبول ندارند. چند صدایی در تصمیمات اقتصادی دولت شایسته نیست شنیده شود.
یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت که این شورا موضوع مربوط به مهران مدیری و احسان علیخانی را بررسی می‌کند که آیا این دو مجری مرتکب تخلف شده‌اند یا نه؟
خطیب نماز جمعه تهران گفت: فساد، خوره هر نظامی است فرقی هم میان نظام حق و باطل در این زمینه نیست. پس ما هم باید مواظب باشیم که این خوره به جان نظام ما نیفتد.
گیتا ، یک فعال سیاسی گفت: ۱۳ سال است که تصمیمات اشتباهی در عرصه اقتصاد گرفته شده که یک شبه قابل حل نیست. تمام نهادها از جمله بخش خصوصی و تعاونی‌ها باید بر اساس دستور رهبری به کمک تیم اقتصادی دولت بیایند و تولید داخلی را افزایش دهند.
در جریان رسیدگی به پرونده متهم ردیف اول تعاونی منحل شده ثامن الحجج، قرار بر این شده که قرار تامین وثیقه وی به ۴۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد؛ اما جدیدترین خبرها حاکی از آن است که وی به دلیل عدم توانایی تامین این قرار بازداشت شده است.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید قبول فساد در بدنه قوه مجریه و درخواست از رییس قوه قضاییه برای برخورد قاطع و سریع با شبکه وارد کننده غیرقانونی خودرو را به فال نیک گرفت.
گیتا ، رییس‌جمهور در گزارش به مردم درباره تخلف در واردات خودروهای خارجی، تعهد به اصل شفافیت ، دولت فسادستیزی را از خود آغاز می‌کند، رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و نیز بازرسی ریاست جمهوری درباره وقوع تخلف در واردات و فروش خودروهای خارجی، ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری؛ از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا با دقت و سرعت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، مجرمان و متخلفان به مجازات قانونی برسند و اموال و سودهای کلان نامشروع به بیت المال بازگردد.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت هم‌صدایی همه نهادهای حاکمیت، گفت که دولت به تنهایی نمی‌تواند راهکاری برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی ارائه دهد و نهادهای حاکمیتی همه در این شرایط اثرگذار هستند.
تعداد : 330     صفحه 10 از 37     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا