جستجو:
سفیر پیشین ایران در فنلاند گفت: در حال حاضر آمریکا با کشورهای چین، روسیه، اروپا و انگلیس و نیز ناتو مسائل زیادی دارد و این مهم‌ترین فرصت می‌تواند برای ایران باشد. باید از این فرصت استفاده کرد تا با دست خودمان به موضوع اول دنیا تبدیل نشویم.
وزیر امور خارجه کره جنوبی اشاره کرد که رهبران دو کره ممکن است در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل که سپتامبر سال جاری میلادی در نیویورک برگزار می‌شود، با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کنند.
مشاور ارشد مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر این‌که حضور ایران در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی دمشق بوده است، گفت: اگر ما از سوریه خارج شویم آمریکا و متحدانش به توسعه تروریسم در منطقه ادامه خواهند داد.
یکی از اعضای مجلس سنای آمریکا با انتقاد از سیاست ضد ایرانی رییس‌جمهور کشورشان گفت که آمریکا نباید با ایران وارد جنگ شود.
وزیر خارجه عربستان گفت که ایران بداند جهان اجازه دستیابی به سلاح هسته ای را به آنها نمی دهد.
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه حضور ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت، گفت: با تهدیدات آمریکا و اسرائیل این کشور را ترک نمی‌کنیم.
وزیران خارجه آمریکا و عربستان سعودی با یکدیگر دیدار و در رابطه با ایران بحث و گفت‌وگو کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست سران کشورهای عضو ناتو که در بندی از آن به موضوعاتی مرتبط با کشورمان اشاره شده است، گفت: ما اتهامات تکراری این بیانیه درباره ایران را همچون گذشته رد و محکوم می کنیم.
رییس‌جمهوری آمریکا که پیش‌تر آلمان را به داشتن روابطی "نامناسب" با روسیه متهم کرده بود، گفت: واشنگتن و برلین روابط بسیار بسیار خوبی دارند.
تعداد : 316     صفحه 10 از 36     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا