جستجو:
وزارت امور خارجه کشورمان با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و برنامه تعدادی از هم‌وطنان جهت سفر به ترکیه از آنها خواست در جریان این سفر احتیاط لازم را داشته باشند .
1395/12/22
یک قاضی فدرال آمریکا روز چهارشنبه گفت که ایالت هاوائی می‌تواند شکایت خود از فرمان اجرایی ترامپ برای منع ورود اتباع شش کشور مسلمان به خاک آمریکا را تقدیم دادگاه کند.
1395/12/18
به نقل از دیلی میل، این اتفاق بعد از آن افتاد که آمریکا از موافقت با سفر بدون روادید شهروندان 5 کشور اتحادیه اروپا شامل بلغارستان، کرواسی، قبرس، لهستان و رومانی در راستای یک توافق دو طرفه، خودداری کرد.
1395/12/13
به نقل از رویترز، پارلمان اروپا روز پنجشنبه به قانون لغو برنامه چشم‌پوشی از ویزا برای اتباع آمریکایی رای داد و این احتمال وجود دارد گردشگران آمریکایی به زودی برای ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیازمند دریافت ویزا باشند.
1395/12/13
روحانی: تا زمانی که امنیت در مخاطره باشد، چشم انداز روشنی برای توسعه و شکوفایی وجود نخواهد داشت. تروریسم و تفکرات تکفیری، تهدید مشترکی را فراروی جهانیان قرار داده و هماهنگی و همکاری در مقابله با این پدیده شوم، به یک ضرورت تبدیل شده است.
1395/12/10
'حسن روحانی' رئیس جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش وارد اسلام آباد شد و علاوه بر حضور شخص 'محمدنواز شریف' نخست وزیر پاکستان در فرودگاه اسلام آباد برای استقبال ویژه از روحانی، 21 گلوله توپ به عنوان اقدامی نمادین به افتخار ورود روحانی به پایتخت پاکستان شلیک شد.
1395/12/10
یک مسئول میراث فرهنگی از کشف قبرستانی مربوط به قرن ۷ قمری در پی وقوع سیل خبر داد.
رییس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به افزایش درخواست آمریکایی‌ها برای سفر به ایران گفت: به استناد اظهارات آژانس‌های آمریکایی، بسیاری از شهروندان آن کشور از سر لجبازی با ترامپ می‌خواهند به ایران سفر کنند.
رئیس‌جمهور در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در واکنش به فرمان اجرایی ترمپ علیه ایران و چند کشور دیگر تصریح کرد: امروز زمانی نیست که بین ملت‌ها دیوار کشید، یادشان رفته است که سالیانی پیش دیوار برلین فروریخت.
تعداد : 97     صفحه 10 از 11     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    11       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا