گروه هکری انانیمس خواستار اقدامی جهانی برای مقابله با "استبداد" دونالد ترامپ شد.

 

 به نوشته روزنامه دیلی میل، گروه هکری انانیمس (ناشناس) سه‌شنبه در یکی از حساب‌های توئیتری خود پیامی با هشتک  #BDStheUS منتشر کرد؛ به معنای "بایکوت، محروم و تحریم کردن آمریکا" این گروه هکری از شهروندان آمریکایی خواسته تا با فرمان ممنوعیت مسافرتی دولت ترامپ مخالفت کنند و کالاهای آمریکایی را بایکوت کنند.

 

این گروه تاکید دارد که دولت ترامپ باید به دلیل "خطری" که آمریکا برای جهان ایجاد می‌کند، تحریم شود. به گفته این گروه، باید اقدامی جهانی در این رابطه صورت بگیرد.

 

در بیانیه انانیمس آمده است: ما از جامعه بین‌المللی با هر پیش زمینه و ایدئولوژی‌ و هر دین و اجتماعی می‌خواهیم تا با این دیوانگی که از آمریکا نشات گرفته است، مقابله کنند.

 

ما خواستار بایکوت جهانی محصولات ساخت آمریکا هستیم و از شما می‌خواهیم که با تماس با نمایندگان و اعضای پارلمان و کنگره از مناطق خود، خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم ترامپ شوید. ما از شما می‌خواهیم تا در محروم کردن آمریکا شریک باشید. بایکوت، محروم و تحریم‌ کردن را تا زمانیکه رژیم ترامپ را به پای میز عدالت نیاورده‌اید، ادامه دهید.

 

هکرهای انانیمس قبلا هم نکته‌هایی درباره چگونگی هک کردن تلفن همراه اندرویدی ترامپ منتشر کرده بودند. این گروه همچنین تهدید کرده "اطلاعات محرمانه" از ارتباط ترامپ با روسیه را فاش می‌کند.

 

آمریکا

منبع: خبرگزاری گیتا