اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه 13 اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حضور خود در دو مناظره انتخاباتی در رسانه ملی گفت: اگر سابقه کاری بنده را نگاه کنید در همه کارهای خود جدی هستم و در کاری یا ورود پیدا نمی‌کنم و یا اگر ورود پیدا کنم به صورت جدی پیگیر آن هستم و در چارچوب‌هایی که قبول دارم صحبت‌های خودم را مطرح می‌کنم.
 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در 4 ماه باقیمانده از دولت کار باقی‌مانده در ستاد اقتصاد مقاومتی چه می‌باشد؟ ادامه داد: کارها به صورت جدی ادامه پیدا می‌کند، در این ایام هم هیچ کار دولت کند نشده است.
 

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کارها در ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت جدی پیگیری می‌شود، اظهار داشت: دیروز به صورت جداگانه‌ به دستگاه‌ها ابلاغیه‌هایی درباره برنامه‌ها و اولویت‌ آنها درباره اقتصاد مقاومتی در سال 96 صادر شد که از روز شنبه هفته آینده رسانه‌ای خواهد شد.
 

جهانگیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اعلام کرده درباره معرفی کاندیدای اصلاح‌طلبان تاکنون تصمیمی گرفته نشده و اینکه آیا شما احتمال می‌دهید که به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور داشته باشید، گفت: البته بنده عضو شورا نیستم و اعلام کردم براساس خردجمعی وارد انتخابات شدم و در ادامه نیز براساس خردجمعی تصمیم می‌گیرم.
 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه شما اعلام کرده بودید با مقام معظم رهبری درباره جریان اصلاحات جلساتی داشتید و آیا اینکه این جلسات ادامه داد، تصریح کرد: در صورت نیاز جلسه‌ای برگزار می‌شود و جلسه‌ای پس از آن جلسه برگزار نشده است.
 

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: مسلئه اصلاح‌طلبان به عنوان یک جریان قدرتمند در داخل کشور باید دنبال شود و اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نیز در صحنه انتخابات باید رقابت صحیح داشته باشند و مردم هر کدام را قبول داشتند به آنها رای بدهند.
 

جهانگیری افزود: هر کدام از این دو جناح کار را در دست گرفت باید جریان دیگر به آن کمک کند.
 

 

منبع: خبرگزاری گیتا